• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Roligaste klockorna för runt 1000-lappen?

Rojalisten

Panerai
Har beställt en g-shock baby till syran och en seiko snkk47 till mig själv. Inväntar paketet med spänning, 1200spänn måste ju vara ett kap!

Fick bli en copy-past av denkes beställning :smug:
 
4588e596b14df7998785c71e4210dc72.jpg


Bostok amphibia, 500 spänn. [emoji108]
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Paketöppningsdags!


DHL var precis här. Skönt att få bidra till samhällets omkostnader!

image.jpg


Det sagt så bränner vi väl helt enkelt av en bildsvit. Det blev något till min blivande fru också...

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Lätt värt en dryg tusenlapp för varsin beater! Tack för alla bra tips i tråden. :)

Vart ifrån beställde du den?
Så riktigt snygg klocka det är!
 
Paketöppningsdags!


DHL var precis här. Skönt att få bidra till samhällets omkostnader!

image.jpg


Det sagt så bränner vi väl helt enkelt av en bildsvit. Det blev något till min blivande fru också...

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Lätt värt en dryg tusenlapp för varsin beater! Tack för alla bra tips i tråden. :)

Grym den där seikon, ser brutalt mycket bättre ut på bilderna här än vad den gör på div. handlares hemsidor. Kliar i köpfingrarna!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
SNKK47 här ovan ser ju riktigt bra ut!
37 mm är ju smuttigt värre. Men hur är länken på dessa? Köpte ju en Seiko i samma prisklass, skx009, vars länk nästan ramlade sönder!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Verkar ju bara finnas den svarta klockan på Creation watches.
Jaja, nu är det klart och betalt iaf! :)
 

Rojalisten

Panerai
Missade att befinna mig hemma under gårdagen när dhl svängde förbi, hur ska man göra nu då? Supporten har ju öppet bara på vardagar :/
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Skywatches.com.sg har lite olika i lager för typ 470:-.
Huruvida de är pålitliga märker vi när mina klockor kommer (med det sagt så har jag bara hört gott om dem).
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Seiko Kinetic Submariner! Finns en ute på Chrono24 för den intresserade. Schysst budgetklocka för ca 1k.
 
Topp