• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Söker kontakt med Mr.Sund

Clocksauce

Cartier
Ja ni, ibland är livet hårt men det viktiga för mig är att det är löst mellan köparen och mig, även om denne verkligen förtjänade en djup ursäkt. Självklart är transparens viktigt men vill endast sträcka mig till att en del annat konstigt hände i mitt liv just då. Köparen fick öppet köp och kompensation, vilket han accepterade.

images

Angående den ''allmänna uppfattningen'' om mig så är jag dock inte allt för orolig. Har sålt och köpt klockor här såväl som TTT för betydligt större summor så de som annars har köpt av mig har varit nöjd.

Vid en eventuell framtida försäljning så är det väl inte svårare än att jag får skicka klockan i förskott för att lugna den osäkra köparen, betydligt enklare än att jag ska kludda med en ''Snyfthistoria'' här.
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Ja ni, ibland är livet hårt men det viktiga för mig är att det är löst mellan köparen och mig, även om denne verkligen förtjänade en djup ursäkt. Självklart är transparens viktigt men vill endast sträcka mig till att en del annat konstigt hände i mitt liv just då. Köparen fick öppet köp och kompensation, vilket han accepterade.

images

Angående den ''allmänna uppfattningen'' om mig så är jag dock inte allt för orolig. Har sålt och köpt klockor här såväl som TTT för betydligt större summor så de som annars har köpt av mig har varit nöjd.

Vid en eventuell framtida försäljning så är det väl inte svårare än att jag får skicka klockan i förskott för att lugna den osäkra köparen, betydligt enklare än att jag ska kludda med en ''Snyfthistoria'' här.
Lite för lång tid innan återkoppling,blir snabbt lynchstämmning men bra att du ändå svarar!
 

CLT

Rolex
Ja ni, ibland är livet hårt men det viktiga för mig är att det är löst mellan köparen och mig, även om denne verkligen förtjänade en djup ursäkt. Självklart är transparens viktigt men vill endast sträcka mig till att en del annat konstigt hände i mitt liv just då. Köparen fick öppet köp och kompensation, vilket han accepterade.

images

Angående den ''allmänna uppfattningen'' om mig så är jag dock inte allt för orolig. Har sålt och köpt klockor här såväl som TTT för betydligt större summor så de som annars har köpt av mig har varit nöjd.

Vid en eventuell framtida försäljning så är det väl inte svårare än att jag får skicka klockan i förskott för att lugna den osäkra köparen, betydligt enklare än att jag ska kludda med en ''Snyfthistoria'' här.
Mycket kan hända, och då förstår man att en klockaffär för ett par tusenlappar inte är första prio. Bra att du visat att du lever så folk kan sluta spekulera.
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Ja ni, ibland är livet hårt men det viktiga för mig är att det är löst mellan köparen och mig, även om denne verkligen förtjänade en djup ursäkt. Självklart är transparens viktigt men vill endast sträcka mig till att en del annat konstigt hände i mitt liv just då. Köparen fick öppet köp och kompensation, vilket han accepterade.

images

Angående den ''allmänna uppfattningen'' om mig så är jag dock inte allt för orolig. Har sålt och köpt klockor här såväl som TTT för betydligt större summor så de som annars har köpt av mig har varit nöjd.

Vid en eventuell framtida försäljning så är det väl inte svårare än att jag får skicka klockan i förskott för att lugna den osäkra köparen, betydligt enklare än att jag ska kludda med en ''Snyfthistoria'' här.


Skönt att det löste sig! Jag har också gjort affärer med Mr.Sund och jag blev väldigt förvånad när jag läste denna tråd.

Även om man gjort stora affärer så kan även små affärer stöka till sig väldigt mycket, så det gäller att vara på tå.

Mina affärer med dig har varit i en annan bransch är klockbranschen, och jag var alltid nöjd då!

Jag är glad att du till slut skrev här, så att vi vet att affären blev ok till slut, tack!
När det gäller den allmänna uppfattningen finns alltid en risk att sådant här ligger kvar, trots att man gjort massor av större affärer än denna, så det gäller nog att vara ödmjuk även i det fallet, vilket jag inte skriver för att strö salt i något sår utan bara för att jag själv varit med om saker som gjort att man bara vill stoppa huvudet i sanden, men det blir sällan bättre:oops:

Din sista kommentar i tråden är helt rätt!
Du får göra som jag gjort, man lovar att skicka inom en vecka och ser till att skicka direkt, vilket får köparen extra glad då man är bättre än förväntningarna.
 
Topp