• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Semesterkombo?!

Vilken sommarkombo?

  • Gmt, Day-date, aqualand

    Röster: 12 24.5%
  • Ap diver, aqualand, day date

    Röster: 9 18.4%
  • Ap diver, aqualand, day date, gmt

    Röster: 12 24.5%
  • annat

    Röster: 16 32.7%

  • Totala väljare
    49

M021

Rolex
2-Faktor
Dags för semester, packar väskorna för varmare breddgrader, då jag under senaste åren knappt haft mer än en veckas semester är 3v klockpackning något nytt.

Resonemang,
En dressare, en beater för badet och saltvattnet samt en sportigare rackare måste med.

Vilket alternativ? Släpar gärna på så lite som möjligt även om det endast är ett etui, dock så är det värsta som finns att inte ha rätt klocla på armen med att låta som en riktigt Klocknörd. Resten får tillbringa semestern i bankfacket.

Postat gärna bilder på era sommarpackningar!

Alt 1.

Opbqn9s.jpg


Alt 2.
QupuNQV.jpg


Alt 3.
iFs3pEi.jpg


Alt 4.
Din egna rekommendation i kommentarsfältet

Trevlig semester!
 

Randel

Cartier
Jag hade personligen valt endast DD och GMT, men GMTn på sitt Oyster eftersom GMT på nato är en styggelse!
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Jag hade lätt tagit alt 1 men med en liten justering om jag fick välja - Pepsi :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jävla jobbigt du verkar ha det. :D
Jag hade kört på GMTn, enbart. Litar inte riktigt på de där små bankfacken man får på hotellet.
 

Whedda

Rolex
Missförstå mig rätt men va fan skall du med Aqualanden till när du har en GMTC och AP Diver??

Eller för att omformulera mig...Vad planerar du att göra på semestern som inte dessa två skulle palla för?

Jag skulle ta antingen bara GMTC då den fungerar till allt eller AP Diver och DayDate.
 
Topp