• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Blev med Skydiver igår! Min första SS :)

image.jpeg
 

Bottenviken

Breitling
Hej hopp vänner av Sjöö!
Jag funderar skarpt på att köpa en Skydiver i födelsedagspressent till mig själv. MEN, jag hittar rätt många kommentarer om kvalitetsproblem när jag googlar runt... För en som saknar egen erfarenhet av Sjöö skrämmer det en del. Vore hyggligt om ni kunde lugna mig lite...
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Hej hopp vänner av Sjöö!
Jag funderar skarpt på att köpa en Skydiver i födelsedagspressent till mig själv. MEN, jag hittar rätt många kommentarer om kvalitetsproblem när jag googlar runt... För en som saknar egen erfarenhet av Sjöö skrämmer det en del. Vore hyggligt om ni kunde lugna mig lite...
Fanns barnsjukdomar, nu har dock krona och annat uppdaterats. Flyger alltid med denna och den har aldrig svikit mig.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Är det Tudor Black Bay eller Sjöö Sandström Worldtimer som gäller tro? Är det någon dom har testat Worldtimer på nato?
 
Topp