• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pelarn

Patek
2-Faktor
Nu har jag äntligen hämtat ut den, i svettig träningsoverall... Nöjd med känslan på handleden. Saknat en större klocka på gummi sedan jag sålde min Panerai. Får se hur tjockleken fungerar till kostymen, annars är den perfekt till det jag köpte den för - beater.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Bra där, grattis!
 

par

Patek
2-Faktor
Nu har jag äntligen hämtat ut den, i svettig träningsoverall... Nöjd med känslan på handleden. Saknat en större klocka på gummi sedan jag sålde min Panerai. Får se hur tjockleken fungerar till kostymen, annars är den perfekt till det jag köpte den för - beater.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
SNyggt! Hoppas du blir lika nöjd som jag är, grym klocka på flera sätt
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Fasiken också... Här sitter jag och blir sugen på en Skydiver igen. Som vanligt så kan jag inte förstå varför jag sålde den men det var något med trånga manschetter bla bla bla. Hmmm, har ska jag backa ur detta?
 

Ernesto

Patek
2-Faktor

Nope. Min har lite problem med funktionerna. Lever ett eget liv... En ny beställdes dock direkt när jag ringde KRONS, utan att de själva tittat på den. Så det var skönt att jag slapp åka till Stockholm för det... Fick en personlig ursäkt och lite plåster på såren av ena ägaren också! No hard feelings från min sida.
 

Bender

Cartier
Nope. Min har lite problem med funktionerna. Lever ett eget liv... En ny beställdes dock direkt när jag ringde KRONS, utan att de själva tittat på den. Så det var skönt att jag slapp åka till Stockholm för det... Fick en personlig ursäkt och lite plåster på såren av ena ägaren också! No hard feelings från min sida.
Alltid tråkigt när sådant händer, Men det skönt att det löste sig på ett smidigt sett. Mycket trevligt gjort av ägaren :)
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Någon här som nöp Skydivern (på gummi samt ny originallänk) som funnits hos Gripenbro fram till igår?
 

Phileas Fogg

Cartier
Tror jag snubblat på en Landsort D2 till riktigt fyndpris. Hade absolut inga tankar på att köpa en, den är på gränsen till lite stor dessutom, men kan inte passa till det priset. Helt ny på SS, något speciellt att tänka på?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag har en liten Sjöö Sandström UTC ORO fråga jag hoppas att kunna få svar på, jag gillar dom, och har sett att det verkar finnas olika färger på digitala displayen eller vad man nu skall kalla det. Är det så att man kan med ett enkelt knapptryck ändra till vilken färg man vill ha, eller finns dom i flertalet utföranden?!

8598091068-jpg.11786
2880_001_front.jpg


Tack på förhand.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jag har en liten Sjöö Sandström UTC ORO fråga jag hoppas att kunna få svar på, jag gillar dom, och har sett att det verkar finnas olika färger på digitala displayen eller vad man nu skall kalla det. Är det så att man kan med ett enkelt knapptryck ändra till vilken färg man vill ha, eller finns dom i flertalet utföranden?!

8598091068-jpg.11786
2880_001_front.jpg


Tack på förhand.
Nu har jag ingen, så är ej 100, men tror att skillnaden på bilderna är att på den röda har man tänt belysningen på tavlan, som är röd. Lyser väl ett tag för att sedan slockna.
 
Topp