• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

willbur

Rolex
2-Faktor
Dubbeln! Vilket lag :cigar:
IMG_0164.jpeg
 

morran

Omega
2-Faktor
Härligt att få uppleva 120 sekunders eufori iallafall…

Trist att kamma hem 4 poäng på 3 (!) hemmamatcher mot ett superettanlag, en allsvensk nykomlingen och fjolårets 10a.

Får hoppas att det kan ske underverk på Årsta kommande fyra veckor 🤞
 

morran

Omega
2-Faktor
Vi förlorar alltså mot ett lag som fram till dagens match haft 5 skott på mål totalt på 4 matcher, och vi förlorar dessutom rättvist..

Väldigt tydligt att våran trupp inte alls räcker till. Hammar, Madjed, Gul, Vagic, Pinas m.fl det är inte spelare som ska starta en match i ett lag med den omsättning och ambition som Hammarby har. Denna säsong är hittills en smärtsam reality check. Skadorna på Winther, Dunken och nu Erabi kommer inte göra det lättare. Tre av ganska få spelare som faktiskt har lite kvalite.

Både Hellberg och Hjelmberg har mycket att bevisa.

Hoppas vi kan studsa tillbaka på måndag och ta revansch efter cup-torsken mot VSK senast.
Jag är bitter som vanligt, jag vet..
Forza Bajen!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Vi förlorar alltså mot ett lag som fram till dagens match haft 5 skott på mål totalt på 4 matcher, och vi förlorar dessutom rättvist..

Väldigt tydligt att våran trupp inte alls räcker till. Hammar, Madjed, Gul, Vagic, Pinas m.fl det är inte spelare som ska starta en match i ett lag med den omsättning och ambition som Hammarby har. Denna säsong är hittills en smärtsam reality check. Skadorna på Winther, Dunken och nu Erabi kommer inte göra det lättare. Tre av ganska få spelare som faktiskt har lite kvalite.

Både Hellberg och Hjelmberg har mycket att bevisa.

Hoppas vi kan studsa tillbaka på måndag och ta revansch efter cup-torsken mot VSK senast.
Jag är bitter som vanligt, jag vet..
Forza Bajen!
Det är spelartruppen som vinner guld, inte tränaren. Jag tror Hellberg är kompetent nog. Tyvärr har Hjelmberg fått ärva en ganska keff hand från herr Jansson.
 

ajfa

Cartier
2-Faktor
Total ridå. Över. Vad finns det för kul motstånd i Superettan nästa år tror ni? GAIS kanske trillar ned också?
 
Topp