• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Staafen

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpt klocktillbehör av @Staafen och det var en helt fantastisk köpupplevelse, nästan i nivå med nyköp hos AD.
Rekommenderas varmt!
 

Golle_std

Rolex
2-Faktor
Gjort ett litet bandbyte på distans. Allt gick såklart smidigt hela vägen med väldigt trevlig kommunikation. Gör gärna affär igen i framtiden 👌☺️
 

FCwatch

Omega
Kännt @Staafen privat många år men äntligen fick jag chansen att köpa en klocka av honom !
Super snabb på att skicka, super bra inpackat och självklart allt som beskrivet ! 😀
Om det är nån jag skulle göra affär med och jag vill känna mig 110% trygg genom allt så är det till @Staafen jag skulle vända mig till ! Bättre kille är nog svårt att hitta 👍🏼
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Tredje gången jag handlar klocka av @Staafen. Som alltid riktigt smidigt att köpa av honom, och självklart bjuds det även på lite trevligt klocksnack. Kan varmt rekommenderas😊
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Återigen lurat av @Staafen en fin klocka, som alltid väldigt trevligt och smidigt. En riktig goodguy som jag kan rekommendera till alla på KS🙏
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Har köpt klockrelaterat på distans av @Staafen och det var en mycket trevlig upplevelse som gjorde att jag var glad hela dagen. Motsvarade eller till och med överträffade mina förväntningar. 100% GG.
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Köpt en grymt cool kostym av @Staafen vilket var en mycket angenäm upplevelse.
Allt perfekt beskrivet, bra packat och skön kommunikation inför köpet.
Kan bara rekommendera denna oerhört trevlige herre och jag hoppas jag får möjlighet att göra fler affärer 😄
 
Topp