• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jungelbobo

Cartier
Den här fick ju en att börja dregla lika mycket som min son på 1 månad! :woot:
IMG_20191125_223049.jpg
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
När jag gör bildsök på Timex Q 'Falcon Eye' så ser det ut som klockan är slutsåld (hos careofcarl.se) men när jag klickar in mig från bilden till deras hemsida så går det att lägga den i varukorgen. Någon som vet vad det är som gäller :confused: ?
 

HSK

Patek
2-Faktor
När jag gör bildsök på Timex Q 'Falcon Eye' så ser det ut som klockan är slutsåld (hos careofcarl.se) men när jag klickar in mig från bilden till deras hemsida så går det att lägga den i varukorgen. Någon som vet vad det är som gäller :confused: ?
Det står att den finns i lager men när man försöker att lägga den i korgen står det att det inte går eftersom varan är slutsåld. Finns dock att köpa direkt från Timex: https://www.timex.eu/en_GB/q-timex-...ainless-steel-bracelet-watch/TW2T808007U.html
Verkar inte leverera till Island men precis som careofcarl kanske de kan göra ett undantag om man frågar snällt? :)
 

HSK

Patek
2-Faktor
När jag gör bildsök på Timex Q 'Falcon Eye' så ser det ut som klockan är slutsåld (hos careofcarl.se) men när jag klickar in mig från bilden till deras hemsida så går det att lägga den i varukorgen. Någon som vet vad det är som gäller :confused: ?
Hittade hit via Google och de verkar både ha den i lager och skickar till Island: https://stormfashion.dk/product/watches/falcon-eye-timex
1500DKK inkl. frakt så typ 2100kr exkl. tull/moms vad ni nu får ge.
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Från Steinhart:
Good morning guys, we wish you all a great start into the week and hope you are all looking forward for Black Friday

We will start with selling our new limited edition on Thursday the 28th at 12 CET until the 30th at 12 CET with a discount of 30%

Have a nice week

FB_IMG_1574715786037.jpg
Såg ju väldigt bra ut. Undras vad det är för verk i den? 30% plus att det inte är en premium modell gör nog att priset blir svårslaget, synd på storleken bara :p
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Dagens. Nod to History på jobbet. Jag har aldrig varit ett fan av Nato, men dessa "chevron" straps på CNS är bra alltså.
x709OtC.jpg
Snyggt! Jag klarar ju inte Nato men chevron kanske funkar bättre? Nato känns alltid "billigt" och som om man drar ett bagageband runt armen. Hur är känslan på chevron? Bagageband som Nato? Bygger det lika mycket på höjden?
 
Topp