• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Vill du verkligen ha en så kolla Chrono24. Över list men om man nu verkligen vill ha den kan det ju vara värt
Redan kollat å förhandlat å snackat mycket där, planen e att skaffa en under tiden å sen när jag får min egna sälja den beggade, men tycker inte där e någon som passat riktigt var en men den gled ur mina händer tyvärr, är den sidan pålitlig förresten?
 

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
Redan kollat å förhandlat å snackat mycket där, planen e att skaffa en under tiden å sen när jag får min egna sälja den beggade, men tycker inte där e någon som passat riktigt var en men den gled ur mina händer tyvärr, är den sidan pålitlig förresten?
Jag menade iof köpa ny från gråhandlare. Själva sidan är ju bara en annonsplats för handlare att sälja. Sen får du diskutera med säljaren. Kolla omdömen osv. Köpa säljaren helt enkelt
 
Ska jag ha ny ska jag ha den i affär med mitt namn på certet precis som med min datejust, annars vill jag ha en 2010 ursprungåret. Så jag jobbar iallafall :)
 

hejsam

Patek
2-Faktor
Gör debut med sub, väldigt trevlig modell! :)
3BDD5A3D-66A3-4B66-8C5F-0CFDC04E3C70.jpeg
 
Ser inte detta skumt ut? Står inget om att den e polerad å fråga fyra gånger innan han gav me å sa den var polerad, e de ljuset tror ni eller e de slitningar från poleringen? Nere på boeten
B68CFAB5-AF1F-4AA2-8108-DB8B656AABD7.png
 

RobVintage

Panerai
Du tkr alltså att det är märkligt att diskutera hur en människa väljer att förstöra en halvmiljon? Diskuterar eller ifrågasätter du ALDRIG någon annans användande av någonting?
Du klagar aldrig på en annan bilist? Du anmärker aldrig på en sen buss eller på Sjs oförmåga att hålla tågen gående? Du kommenterar ALDRIG om en flicka har för mkt smink etc etc?
Du måste vara världens lyckligaste människa som endast bryr dig om dig själv, men jag funderar vad du har på ett diskussionsforum att göra, då du inte lägger fokus på hur andra brukar sina saker, så borde du heller inte diskutera andras saker eller ha åsikter om dem, utan endast dina egna.
Och skulle jag kika dina 538 inlägg, så skulle jag mest troligt hitta massor med exempel där du diskuterar ANDRAS ur, eller har jag fel?
Kappvändare.

Mvh.
Sluta trolla och skaffa dig ett jobb roffe!
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Ser inte detta skumt ut? Står inget om att den e polerad å fråga fyra gånger innan han gav me å sa den var polerad, e de ljuset tror ni eller e de slitningar från poleringen? Nere på boeten
B68CFAB5-AF1F-4AA2-8108-DB8B656AABD7.png
Det ser helt klart ut som om kudden speglas i boetten så det är nog inte polermärken vi ser.
Men! Menar du att du frågade 4 gånger ifall klockan är polerad, och han svarade Nej, nej, nej, ja? I så fall så är det väl bara att dra öronen åt sig och leta vidare?
 
Det ser helt klart ut som om kudden speglas i boetten så det är nog inte polermärken vi ser.
Men! Menar du att du frågade 4 gånger ifall klockan är polerad, och han svarade Nej, nej, nej, ja? I så fall så är det väl bara att dra öronen åt sig och leta vidare?
Han sa inte nä utan gick runt frågan, sen blev han arg å sa att jag ställde dumma frågor, vilket jag inte alla skulle vilja påstå är väl högst relevant å veta att boeten blivit polerad
 
Topp