• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

nickebult

Omega
20180416_162327.jpg
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
TjenA har ställt mig i kö på en sub hulk, e man garanterad en klocka när man fått en plats på listan, någon som vet?:rolex:

Nej.

Däremot står du med som potentiella intressenter. Min gissning är att när man ställer sig i kö är av mindre betydelse, och att vilken relation man har till aktuell återförsäljare är viktigare ( återkommande kunder prioriteras oavsett ”köplats”)

Tillgången på populära Rolexmodeller understiger kraftigt efterfrågan ( som du märkt, eftersom du behövde ställa dig i kö) och det verkar vara lite halvdåligt med information om framtida leveranser.

Har du lagt handpenning på Hulken?
 
Nej.

Däremot står du med som potentiella intressenter. Min gissning är att när man ställer sig i kö är av mindre betydelse, och att vilken relation man har till aktuell återförsäljare är viktigare ( återkommande kunder prioriteras oavsett ”köplats”)

Tillgången på populära Rolexmodeller understiger kraftigt efterfrågan ( som du märkt, eftersom du behövde ställa dig i kö) och det verkar vara lite halvdåligt med information om framtida leveranser.

Har du lagt handpenning på Hulken?
Nej.

Däremot står du med som potentiella intressenter. Min gissning är att när man ställer sig i kö är av mindre betydelse, och att vilken relation man har till aktuell återförsäljare är viktigare ( återkommande kunder prioriteras oavsett ”köplats”)

Tillgången på populära Rolexmodeller understiger kraftigt efterfrågan ( som du märkt, eftersom du behövde ställa dig i kö) och det verkar vara lite halvdåligt med information om framtida leveranser.

Har du lagt handpenning på Hulken?
Nej de har jag inte, har dock vänt mig till fyra butiker var av tre inte tog in på listan ens pågrund av att de inte kommer få in fler klockor än vad där redan är på listan. Dock den fjärde sa att väntetiden var på ett år och att jag kunde ställa mig på listan så hörde dom av sig när dom har uret
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Nej de har jag inte, har dock vänt mig till fyra butiker var av tre inte tog in på listan ens pågrund av att de inte kommer få in fler klockor än vad där redan är på listan. Dock den fjärde sa att väntetiden var på ett år och att jag kunde ställa mig på listan så hörde dom av sig när dom har uret
Vilken ad var det som tog emot dig på sin väntelista?
 
Nej.

Däremot står du med som potentiella intressenter. Min gissning är att när man ställer sig i kö är av mindre betydelse, och att vilken relation man har till aktuell återförsäljare är viktigare ( återkommande kunder prioriteras oavsett ”köplats”)

Tillgången på populära Rolexmodeller understiger kraftigt efterfrågan ( som du märkt, eftersom du behövde ställa dig i kö) och det verkar vara lite halvdåligt med information om framtida leveranser.

Har du lagt handpenning på Hulken?
Så med andra ord så e de inte säkert dom får in en klocka till mig fast jag står på lista?
 
Ingen som verkligen vet om Rolex beslutar att den den ur produktion nästa år eller nästkommande.. då är man rökt oavsett lista
I och med dom nekar folk på listor borde dom inte producera dom som är på listorna då innan dom tar den ur produktion? Och slutar ta in folk på listor vilket dom redan börjat göra..
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
Så med andra ord så e de inte säkert dom får in en klocka till mig fast jag står på lista?

Jag skulle nog säga nej på det.
En klocka kan ju plockas ur produktion trots långa väntelistor hos återförsäljarna.
Du läggs inte in i någon databas hos Rolex, utan det blir endast lokalt i aktuell butik.

Får de däremot allt de önskar så skulle jag nog tro att du kommer få din klocka tids nog.

Bara att hålla tummarna och ligga på så att de inte glömmer bort dig

:cool:
 
Jag skulle nog säga nej på det.
En klocka kan ju plockas ur produktion trots långa väntelistor hos återförsäljarna.
Du läggs inte in i någon databas hos Rolex, utan det blir endast lokalt i aktuell butik.

Får de däremot allt de önskar så skulle jag nog tro att du kommer få din klocka tids nog.

Bara att hålla tummarna och ligga på så att de inte glömmer bort dig

:cool:
Haha jag ska nog se till att jag inte blir glömd! Tack för visat intresse!
 
Topp