• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Adams

Omega
AD3DAD35-333B-4A3B-AF9D-74EA0954D6C5.png
Tänk även på att många har fått sina datumskivor utbyta vid service .. 168000 kom med öppna 6:eek:r och 9:eek:r..
 

jacob355

Breitling
Hej gänget,

Är såååå nära på en 14060 two liner men är själv lite smånojig. Har bara haft four liner och med datum, tycker ändå two liner no date ser schysst och stilrent ut men vad är det som har gjort att two liner ens finns? Hittar ingen jättebra historik och vad som är mer eller mindre ovanligt.

Jag köper självklart klockan för att det är jag som gillar den men hur hade ni resonerat?
 

Bilagor

  • 150F296C-EAE4-47AB-B447-90872A705402.jpeg
    150F296C-EAE4-47AB-B447-90872A705402.jpeg
    24.5 KB · Visningar: 2
Nu när Nymans inte sätter upp en enda intressent på sportklockor i stål eller TT. Så känns det som att både Submariner C och GMT 116710LN (vanlig svart) kommer öka ganska rejält de kommande månaderna.

Nymans skrev som svar på någons mail att de inte satte upp någon alls på intresselistor 2018, och de vågade inte spekulera i hur det skulle bli 2019.(sportstål)
Och hos flera andra ADs är det flera års väntetid på en Sub. Så vad tror ni?
Kommer vi få se en ökning på marknadspriset iom detta, kommer en Sub C att kosta 100k vid årsskiftet?

Kollar man på tex Hulk och Batman som tidigare varit svåra att få tag på hos AD (jämfört med 116610LN och 114060) Så har juh dessa legat en bra bit över list.
Kommer de svarta Subarna att gå samma väg nu tror ni?

Mvh Roffe
Det tog ett år mer än min fråga gällde. Nu när vi närmar oss årsskiftet 19/20 så ligger de svarta subarna på 100k.
Jag hade fel på ett år men hade helt klart rätt i sak.
Det är bara att höra av er på pm om ni vill ha investeringsråd.
Observera att trycket kan vara högt då alla vill ha reda på nästa "gmt" eller "hulk" INNAN den stiger. :cigar:

Mvh Roffe
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Det tog ett år mer än min fråga gällde. Nu när vi närmar oss årsskiftet 19/20 så ligger de svarta subarna på 100k.
Jag hade fel på ett år men hade helt klart rätt i sak.
Det är bara att höra av er på pm om ni vill ha investeringsråd.
Observera att trycket kan vara högt då alla vill ha reda på nästa "gmt" eller "hulk" INNAN den stiger. :cigar:

Mvh Roffe
När får du dina två Pepsis?
 
Topp