• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Så trillade man dit.

20230318_113024.jpg
IWC:n var bra allt mycket finare
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
...måste liknas vid någon form av masspsykos? Avhandlingar kommer skrivas om detta. 😄
Helt klart. Påminner mig om den här hysterin på 90-talet. Jag hoppas få se en liknande bild om några år, med en Moonswatchsamling som delas upp. ”The Neptune was the first to go."
A51A5C0D-7C97-4BCF-850E-936E50E93E36.jpeg

”Attorney Frank Totti looks over papers while his client Frances Mountain sorts out Beanie Babies with her ex-husband Harold Mountain in Judge Gerald Hardcastle's Family Courtroom in Las Vegas November 5. The couple, who were divorced four months ago, were ordered to divide up the collection valued at $2,500 to $5000 but were unable to do so by themselves. The collection was ordered spread on the court floor and divided up one by one under the supervision of Family Court Judge Hardcastle. Maple the Bear was the first to go.”
 

mace

Cartier
2-Faktor
...måste liknas vid någon form av masspsykos? Avhandlingar kommer skrivas om detta. 😄
Ha, alltså jag är nöjd att jag kom hem utan en igår. Fanns bara babyblå, röd och rosa kvar (nej, jag har inte för avsikt att lära mig namnen på dom) … när jag sa ”ja, då skippar jag.” så såg tjejen uppriktigt förvånad ut.
 

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Ha, alltså jag är nöjd att jag kom hem utan en igår. Fanns bara babyblå, röd och rosa kvar (nej, jag har inte för avsikt att lära mig namnen på dom) … när jag sa ”ja, då skippar jag.” så såg tjejen uppriktigt förvånad ut.

Babyblå? Det heter Tiffany. Min är till salu för 50k om någon är intresserad. (Endast idag, annars 150k)
 
Topp