• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Terroristklockan...Casio F-91W

UrVerk

Breitling
Är ju fan riktigt trångt mellan bandstift och höljet när man ska byta armband till nåt annat än orginal,att få igenom tex ett nato kan man glömma.
 

Claes

Breitling
Är ju fan riktigt trångt mellan bandstift och höljet när man ska byta armband till nåt annat än orginal,att få igenom tex ett nato kan man glömma.
Nähe går utmärkt.

IMG_3849.JPG
IMG_3851.JPG
IMG_3853.JPG



Här är en kille som fyller den med olivolja för att den ska tåla trycket bättre.
http://www.newdwf.com/viewtopic.php?f=67&t=4398
Riktigt fränt. Hade inte varit fel med den gröna nyansen, bättre läsbarhet, frystestad till -22 grader och vattentät till 25 meter! Jag fyller min imorgon, grekisk eller spansk olivolja?
 
Senast ändrad:

Bjudko

Cartier
Nähe går utmärkt.

IMG_3849.JPG
IMG_3851.JPG
IMG_3853.JPG




Riktigt fränt. Hade inte varit fel med den gröna nyansen, bättre läsbarhet, frystestad till -22 grader och vattentät till 25 meter! Jag fyller min imorgon, grekisk eller spansk olivolja?

Om du väljer en silikonolja som är lättflytande så slipper du det gröna, de är transparenta.
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Jag var på en bastuupplevelse i veckan och valde att testa om min casio kunde tåla fukten.

Kvällen bestod av 5 stycken sittningar ala 20 minuter med hårt tryck på vattnet. Emellan de olika sittningarna var det isbad och bubbelpool som gällde. Även en ångbastu fick sätta klockan på prov!

INGENTING hände?? Sicken jävla klockjävel... Den steg något fruktansvärt i mina ögon! Grym
 

M3a

Cartier
2-Faktor
Den här lilla mother f*ckern har jag ägt i över ett halv år och den har blivit riktigt hård körd både på jobbet och hemma. Den åker alltid på när dom automatiska klockorna stannat och man inte har tid att ställa om dom. I mina ögon en utav dom häftigaste klockorna även om man blir retad på jobbet ibland för att man bär en 'barn klocka' i deras tycke. ;)
20160117_210319.jpg
 

Mattias71

Omega
Någon som köpt och fått sin, och fått Casio i skärmen som kan länka till säljaren.
Dvs en orginal klocka och inte en Kina kopia.
 
Topp