Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frågade du efter klockor? "Gobitarna" ligger inte framme.Gick förbi Gamla Lampor (Sibyllegatan 18, Sthlm) tidigare idag då jag sett deras skylt nu i helgen. Fanns en hel drös äldre lampor och möbler, tyvärr var klocksortimentet smått med mycket udda märken, och inga Omega på lager. Kanske fylls på i framtiden..
Frågade du efter klockor? "Gobitarna" ligger inte framme.
Knepigt. Det är flera som jobbar där varav en verkar vara klockexperten och är sällan på plats. Inte riktigt fått någon klarhet hur det ligger till men känns som ett lotteri om klockorna är där eller inte.Ja, klockor men också Omega specifikt. Personen i butiken kanske inte var på humör helt enkelt. Han sa att det enda som fanns var de i glasmonterna
Rena fantasipriserna, dock. 20.000 ska dom ha för en guldpläterad Memovox! Dom går väl generellt för under 10?Såg att "brandstationen" på söder har en del klockor. En hel del omega och en memovox fanns bla. Tyvärr en del restaurerade tavlor dock. Såg inga priser då jag inte hade så mycket tid.
Edit: fanns en hemsida:
http://webshop.herrjudit.se/sv/kategorier/klockor/klockor/
Kan slå ett slag för Swiss Watch Club i Valetta, Malta. Trevligt krypin med tillhörande trevlig personal med blandning av nytt och gammalt!
http://swcmalta.com
Det var blandat! Prövade en Daytona 16518 och kände även på en fin liten låda bakom disk med ett gäng Datejustklockor. Från ett gäng olika decennier med himla trevliga urtavlor. De hatade ju inte Franck Muller heller...Åh vad jag önskar att jag visste om detta under min tid där Vad hade det för härligheter?
Det var blandat! Prövade en Daytona 16518 och kände även på en fin liten låda bakom disk med ett gäng Datejustklockor. Från ett gäng olika decennier med himla trevliga urtavlor. De hatade ju inte Franck Muller heller...
Litet krypin på en tvärgata mitt emot en Rolex-AD också. Detta var för ungefär två år sedan, men prisläget var förvånansvärt bra. Speciellt i åtanke med att alla Rollar som jag testade var i grymt skick. De skulle kunna trissat upp priserna på 75% av klockorna bara med tanke på skicket. Det ryckte lite i plånboken får jag säga... Fick bra feeling med säljaren som var där också.Låter fantastiskt. Vilket himmelrike. Hur såg prissättningen ut mot resterande marknad?
Litet krypin på en tvärgata mitt emot en Rolex-AD också. Detta var för ungefär två år sedan, men prisläget var förvånansvärt bra. Speciellt i åtanke med att alla Rollar som jag testade var i grymt skick. De skulle kunna trissat upp priserna på 75% av klockorna bara med tanke på skicket. Det ryckte lite i plånboken får jag säga... Fick bra feeling med säljaren som var där också.
Har rätt många på hemsidan! Trevlig kille!!I Jkpg finns ett café, mackmakeriet, som drivs av Gitarreisten i Fredag, Uno svenningssons gamla band ni vet!
Han brukar/brukade kränga en hel del gamla klockor.
Har inte varit där på nåt år så dagen status vet jag inte till 100%
Kommer du ihåg ifall den hade kalender?Siktade en Argonaut 220 på Myrorna i stockholm, adolf fredriks kyrkogata. Prislappen var 999 om någon är sugen!
Nej det minns jag tyvärr inte, men jag svänger ev förbi imorgon så kan PMa en bild då!Kommer du ihåg ifall den hade kalender?