Jglgbg
Basic
Jag la in den här bland länktips till onlinebutiker, men den passar ju in här också!
Jag kom precis hem från Budapest, där jag utöver att dricka öl i 30-gradig värme även passade på att besöka 10 óra 10 (10 över 10 ). En mycket trevlig liten butik!
När jag kom in i första rummet blev jag besviken, för där fanns DW och armbandsur i trä, men i nästa lilla rum hade de alla godbitar! Trevliga killar med bra engelska, allt från ryssklockor, Doxa och Marvin till Rolex, Omega, UG mm. Priserna är inte hutlösa, tavlorna är inte "restaurerade", urverken är servade. Påstår dom i alla fall.
Det blev inget köp den här gången, men alla ur finns på hemsidan och fri frakt. Kommer man bara över det faktum att det inte finns nån engelsk variant av hemsidan, och att man får översätta m.h.a. webläsarens inbyggda funktioner så kan man nog hitta nåt skoj! Går säkert att dra ett mail till dom också för att få hjälp med köp.
Priser i Ungerska forinter, 30000 Ft är ca 1000 spänn. Just nu alltså klockor mellan 450 och 26000 kr.
https://www.10ora10.hu/
Kan varmt rekommendera ett besök om ni har vägarna förbi Budapest!
Kul med info om denna butik, tänkte besöka dem om en dryg månad. Fick du reda på om de skickar med äkthetsintyg eller annat så man vet att man köpt riktiga grejer?