• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tissot Seastar Kronograf

virrooo

Audemars
2-Faktor
Grymt snygg den där klockan asså! La dock märke till att detta var ett tag sen...:Dmen sitter just för tillfället och kollar på en jag med, grymt sugen på att slå till!!
Jag ångrar som fan att jag bytte bort den! Grymt prisvärd 2013, nu verkar ju folk begära 8k för den utan att blinka. Kan väl tycka att det är något högt, 5k kanske är mer rimligt?
 

MrAndersson

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Jag ångrar som fan att jag bytte bort den! Grymt prisvärd 2013, nu verkar ju folk begära 8k för den utan att blinka. Kan väl tycka att det är något högt, 5k kanske är mer rimligt?

Dessa Seastars är riktigt trevliga och sjukt prisvärda :)
Men för 5k får du inget fint ex, om ens fungerande. Skulle nog säga att priserna ligger runt 7,5k och uppåt beroende på skick mm.
 
  • Like
Reactions: PJW

Bergaren

Panerai
2-Faktor
img_1171-jpg.627643


@virrooo Jag tror att jag äger klockan som du köpte av kaplans, kan det vara samma exemplar? Jag tycker att patinan på bezelen ser lite likadan ut.
 
Topp