• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Titel? Bonde, stadsbo, friend of KS mm...

jerik

Omega
Aahh! Det var ju som förde det på talo_O
Det är ju ett slags militärtema och alla äldre som gjort lumpen har berättat om hur det blev slarvsylta av dem som fick kompanistryk. Jag har inte varit med om det själv, men det låter inte alldeles trevligt.
Men som du håller på att bli Mr enemy of KS ;)
Min pappa har lärt mig att kämpa hårt för allt man strävar efter. ;) Jag har ju titeln rebel soldier, men vad ska jag rebella mot? Star Wars-nördarna har berättat för mig att den ondaste av de onda är Darth Vader och borde det inte vara ondingar rebeller strider mot?

PS: Vad hände med Fantomen?
 

xmb216bc

Panerai
Det är ju ett slags militärtema och alla äldre som gjort lumpen har berättat om hur det blev slarvsylta av dem som fick kompanistryk. Jag har inte varit med om det själv, men det låter inte alldeles trevligt.

Min pappa har lärt mig att kämpa hårt för allt man strävar efter. ;) Jag har ju titeln rebel soldier, men vad ska jag rebella mot? Star Wars-nördarna har berättat för mig att den ondaste av de onda är Darth Vader och borde det inte vara ondingar rebeller strider mot?

PS: Vad hände med Fantomen?
Fortsätt o håll i pappas ben
Så länge "the force is there with you"
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Tack för titeln :

IMG_0005.JPG


-

IMG_0005.JPG


IMG_0006.JPG
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Bästa flygfarkosten! Wohoo!

Pew pew pew!

Låter elakt också, lite som rymdens Stuka!

...fast egentligen ville jag alltid vara Bobba Fett när jag var liten.
 
Topp