• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

Pleasureman

Cartier
IMG_2094.JPG
Så här ser ni ut om ni undrar.
 

Simpatico

Rolex
Oj vilken skön seger, härligt med sju poängs ledning och fyra matcher kvar. Detta ska väl inte gå att missa!?

Bara att hålla med.
Med tanke på det avslutande schemat, bredden och dagens match med tre tongivande spelare borta och ändå vinst så
kan jag omöjligt se att vi skall tappa detta.
Framåt Malmö, Lennart skall himm.
 

Apansson

Torpare
Nja, det skulle vara straffsituationen på swedbank stadion då, men annars har det inte varit några direkt horribla misstag. Vi fick ju faktiskt en billig straff i matchen mot HIF efter det. Vi borde ha vunnit mot MFF hemma, Göteborg hemma och Göteborg borta, samt kryssat MFF borta. Då hade det sett annorlunda ut. Men det handlar ju om att ta "skitsegrarna" också :)

Edit: På något sätt är det kul att det faktiskt är de inbördes mötena som avgör allsvenskan. Det visar någonstans vilket enormt kliv topp 4-klubbarna har tagit från resten av fotbollssverige.
Jag vill absolut inte att det ska bli La Liga, men det är i alla fall ingen slump som avgör serien nu, utan faktum att MFF krossar allt motstånd i de inbördes mötena avgör ju detta rätt stort.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Nja, det skulle vara straffsituationen på swedbank stadion då, men annars har det inte varit några direkt horribla misstag. Vi fick ju faktiskt en billig straff i matchen mot HIF efter det. Vi borde ha vunnit mot MFF hemma, Göteborg hemma och Göteborg borta, samt kryssat MFF borta. Då hade det sett annorlunda ut. Men det handlar ju om att ta "skitsegrarna" också :)

Edit: På något sätt är det kul att det faktiskt är de inbördes mötena som avgör allsvenskan. Det visar någonstans vilket enormt kliv topp 4-klubbarna har tagit från resten av fotbollssverige.
Jag vill absolut inte att det ska bli La Liga, men det är i alla fall ingen slump som avgör serien nu, utan faktum att MFF krossar allt motstånd i de inbördes mötena avgör ju detta rätt stort.
Ni skulle inte vunnit ett skit, som den konstanta pissklubb ni är. Enda laget i sverige som är konstant sämre än Blåvitt. Och blåvitt som har den sjukaste förlorarmentaliteten jag varit med om.

Ni viker ner er i ena matchen, för att göra det okej i nästa men ändå förlora och därför gnälla på domaren.
 

Apansson

Torpare
Ni skulle inte vunnit ett skit, som den konstanta pissklubb ni är. Enda laget i sverige som är konstant sämre än Blåvitt. Och blåvitt som har den sjukaste förlorarmentaliteten jag varit med om.

Ni viker ner er i ena matchen, för att göra det okej i nästa men ändå förlora och därför gnälla på domaren.
Starkt troll/triggerförsök där, en internet-rookie som inte kan sina dank memes hade gått på den!

Tror nog att bristen på guld är pga dåligt psyke precis som du säger, men i år har det ju egentligen alltid varit svårt att snacka om guld när man kickat tränare efter en tredjedel av säsongen. Vi var för dåliga på hemmaplan, så enkelt är det. Sen är det ju alltid så att statistik inte ljuger vad gäller dömda straffar osv de senaste åren. Men i år är det inte därför vi förlorar. :)
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Starkt troll/triggerförsök där, en internet-rookie som inte kan sina dank memes hade gått på den!

Tror nog att bristen på guld är pga dåligt psyke precis som du säger, men i år har det ju egentligen alltid varit svårt att snacka om guld när man kickat tränare efter en tredjedel av säsongen. Vi var för dåliga på hemmaplan, så enkelt är det. Sen är det ju alltid så att statistik inte ljuger vad gäller dömda straffar osv de senaste åren. Men i år är det inte därför vi förlorar. :)
Jag trollar inte. Ni är verkligen sämst. Precis som blåvitt.
Roligt på Råsunda eller vad det heter i våras när ni kastade inkast á la Stoke i 90 minuter.

Skillnaden är väl att busarna som styr er klubb är bättre på matte än busarna som styr vår klubb. Gissar att man som blåvittsupporter får snällt ställa sig bredvid djurgårdare och bajare i mitten av serien de närmsta säsongerna.
 

RosaCasio

Cartier
Ni skulle inte vunnit ett skit, som den konstanta pissklubb ni är. Enda laget i sverige som är konstant sämre än Blåvitt. Och blåvitt som har den sjukaste förlorarmentaliteten jag varit med om.

Ni viker ner er i ena matchen, för att göra det okej i nästa men ändå förlora och därför gnälla på domaren.

Starkt troll/triggerförsök där, en internet-rookie som inte kan sina dank memes hade gått på den!

Tror nog att bristen på guld är pga dåligt psyke precis som du säger, men i år har det ju egentligen alltid varit svårt att snacka om guld när man kickat tränare efter en tredjedel av säsongen. Vi var för dåliga på hemmaplan, så enkelt är det. Sen är det ju alltid så att statistik inte ljuger vad gäller dömda straffar osv de senaste åren. Men i år är det inte därför vi förlorar. :)

Pågar pågar, finns andra trådar ni kan skriva ut er frustration i.
Mvh GuldCasio
 

RosaCasio

Cartier
När ni ändå är här inne och härjar kvällen vi tagit guld. Vilken spelare i MFF hade ni gärna sett i ert lag?
Ibland blir man lite självkritisk och ser absolut inte samma saker som motståndarsupportrarna.
GULDcasio
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Håller man på Blåvitt önskar man sig nog 11 startspelare, en vettig tränare, bra styrelse, att äga sin egen träningsanläggning osv, listan kan göras lång. :D
Jag hade behållt Salomonsson, Rogne, Albaek, Rieks, Halva Ankersen samt Boman. Sedan hade jag även önskat mig en vettig arena. Lennartsson hade fått vara kvar också, han är rimlig.

Annars håller jag med dig.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fan va vi är bäst, idag spelade vi hem SM bucklan trots att det återstår 2 omgångar! Inte nog med det, nu är vi bäst på 19 SM-titlar en mer än tråklaget Götesorg, GÖTT MOS som en Göteborgare skulle ha sagt!

" STORT GRATTIS TILL GULDET MALMÖ FF! "

image.jpg
 
Topp