• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Öl

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Denna var bra.
Eftersmak av godis jag inte riktigt kan sätta fingret på.
1000026871.jpg
 

Barfly

Cartier
Helgens skörd! Eller ja! Dom som är värda att nämna 😁
Håller med tidigare talare om denna 😊
1000001629.jpg

Har en kärlek till chili och hetta. Oftast är dom inte bra vilket denna inte heller var.
1000001621.jpg

Däremot så kommer jag att testa Goliat BA när den släpps. Denna var bra, den vanliga alltså 👍
1000001631.jpg

Cheers 🍻
 

Script

Cartier
Sista batchen för kvällen. Blev också tre-fyra stycken jag inte tog bild på.

Cantillon - Cuvee Saint-Gilloise 2015
20240210_215334.jpg


3 Fonteinen - Oude Geuze season 16/17
20240210_212359.jpg


Hoppin Frog - Evolutions of Boris the crusher Mint chocolate chip
20240210_211647.jpg


Bäst för kvällen var som tidigare nämnt BBT från Side Project
 
Senast ändrad:

R-Svarvofix

Mr Lange!
2-Faktor
6FC08EE5-DC5E-4A1A-89B7-9FA5E5233D73.jpeg

Har lekt hantverkare och limmat heltäckningsmatta i trappan ikväll (för att slippa se melodifestivalen) vad passar då bättre än att säga till frugan. ”Jag ska bara ta en öl innan jag går och lägger mig”

Alla nöjda och glada helt enkelt. 😁 Ölen var helt ok men alkoholen slår igenom lite väl mycket, vilket var ganska väntat. Kommer troligen testa något nytt hellre än att köpa denna igen.
 

R-Svarvofix

Mr Lange!
2-Faktor
IMG_7543.jpeg

Första testad, inte besviken! 👌
Founders gör väldigt roliga kreationer och denna är inget undantag. Den innehåller allt som utlovas på etiketten, vanilj, kanel, lönnsirap och fat karaktär. Lagom söt och den lilla spritigheten som slår igenom känns välkommen för att balansera upp det hela.

Som alltid med facit i hand skulle man beställt fler…
 
Topp