• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Blackbay 36

Uppdatering ang gången, sen i fredags är den ca +1-2 sekunder den har alltså lugnat ner sig:)

image.jpeg
 
Gah! Var helt tvärsäker på att mitt nästa köp skulle bli en black bay black, men efter denna tråden har jag fått enorm beslutsångest! 36an är ju så otroligt fin och ser perfekt ut i storleken... Wr 150 också va? Så borde gå att bada med?
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Jag har ägt en Explorer innan den hade jag ca 2 veckor då jag inte klarar av arabiska tal på tavlan, tycker det är bland det fulaste som finns på en klocka
Jag tyckte som du i flera år. Nu har jag faktiskt börja byta sida lite ;). Om Black Bay Bronze hade datum... Jag tycker BB36 ser riktigt nice ut, men datum vill jag fortfarande ha. Men jag kanske byter sida där också :rolleyes: Jag hade precis som du en explorer1 som flippades för en explorer2 just för att jag inte gillade arabiska siffror. Keep da pics cummin´B!:)
 
Jag tyckte som du i flera år. Nu har jag faktiskt börja byta sida lite ;). Om Black Bay Bronze hade datum... Jag tycker BB36 ser riktigt nice ut, men datum vill jag fortfarande ha. Men jag kanske byter sida där också :rolleyes: Jag hade precis som du en explorer1 som flippades för en explorer2 just för att jag inte gillade arabiska siffror. Keep da pics cummin´B!:)

Jag har också ändrat uppfattning om många klockor under årens lopp:) Jag vill också ha datum egentligen, men ibland måste man göra undantag:)
 
Topp