• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Nu är det nära!
IMG_8096.jpeg
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
38.500kr respektive 53.400kr för Chronon.
Den vanliga är till och med billigare än den tidigare FXD som listar 43.000kr. Gissar att det kan bero på att man bara får ett band med Red Bull FXD
 

Been

Patek
2-Faktor
38.500kr respektive 53.400kr för Chronon.
Den vanliga är till och med billigare än den tidigare FXD som listar 43.000kr. Gissar att det kan bero på att man bara får ett band med Red Bull FXD
Ja det är ju lite skumt till och med billigare än när den första FXD släpptes har för mig att den kostade strax under 39 när jag köpte den.
 

xelor2006

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Kul de släpper nya saker, men inget jag springer till kiosken för dock . Håller vanlig FXD mycket högre 😎
Lite material blandning på den
IMG_3584.png
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Ändå hyfsat aggressiv prissättning vilket givetvis uppskattas. Dock inget för mig, nöjer mig definitivt med ”vanliga” FXD. Hoppas de använder carbon i fler varianter framöver dock!
 
Topp