• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

meijlinder

Rolex
2-Faktor

pankhurst

Omega
DB8D1388-F650-4D3F-8AB5-CE696DD012FD.png
Själv har jag tappat 6s på 1/2dag, är inte det bedrövligt?
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Min bb36 är nog så bra regulerad som det går. Varierar med att ömsom forta och sakta sig. Dock med 99% av daglig avvikelse inom cosc. Har mätt i stort sett varje dag sedan jag köpte den ny i slutet av april.
6B3FCF28-5770-41BD-9C6F-9BB3EE675D95.png
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Min bb36 är nog så bra regulerad som det går. Varierar med att ömsom forta och sakta sig. Dock med 99% av daglig avvikelse inom cosc. Har mätt i stort sett varje dag sedan jag köpte den ny i slutet av april.
6B3FCF28-5770-41BD-9C6F-9BB3EE675D95.png
Den var vass du :) är sällan förbi urmakare men när den dagen kommer då jag faktiskt ska dit åker min BB36 och Sinn 104 med. Det är favoritklockorna nu så de ska få gå så bra som möjligt tänkte jag
 

Como

Cartier
Hur tror ni prisutvecklingen kommer se ut för den första generationens Black Bay dykare i framtiden? Jag förstår att det är omöjligt att veta, tänkte att det kunde vara intressant att spekulera lite ändå. Om man kolla på Tudor Submariner så har ju prisutvecklingen skjutit i taket.


En bild på det också.


5F333AB1-66BF-484C-82E3-44DB56B64120.jpg
 

UncleBear

Panerai
Hur tror ni prisutvecklingen kommer se ut för den första generationens Black Bay dykare i framtiden? Jag förstår att det är omöjligt att veta, tänkte att det kunde vara intressant att spekulera lite ändå. Om man kolla på Tudor Submariner så har ju prisutvecklingen skjutit i taket.


En bild på det också.


5F333AB1-66BF-484C-82E3-44DB56B64120.jpg
Bilder från tidigare i veckan på just Sub som så välförtjänt haft en god prisutveckling. Denna från -76...
IMG_0277.JPG
 

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Hur tror ni prisutvecklingen kommer se ut för den första generationens Black Bay dykare i framtiden? Jag förstår att det är omöjligt att veta, tänkte att det kunde vara intressant att spekulera lite ändå. Om man kolla på Tudor Submariner så har ju prisutvecklingen skjutit i taket.


En bild på det också.


5F333AB1-66BF-484C-82E3-44DB56B64120.jpg

Jag tror den kommer öka till 25-30 om 5-10 år
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Trodde aldrig jag skulle säga det men det ser fan bra ut.

Hehe...plötsligt händer det :D!

Fet tumme upp på den kombon!:cigar:

Mmm...så dålig är den ju inte, men nog passar den bättre på oyster, har kvar originallänken, men den är både för skruttig och för lång för att kunna användas! Tyvärr så är länken vikt, så det går inte och korta den själv på ett lätt sätt!


Tackar! Kul och prova på något nytt ibland!

Den där passar på vilket armband som helst. Skulle nästan kunna dra en sytråd som armband och det skulle funka :)

Haha...kanske är så, största risken med att använda sytråd är väl att man skulle tappa klockan i backen och den gick sönder, alternativt att man tappade bort den!
 
Topp