• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Kan du inte förklara upplägget istället för att kommentera på attityden?

Vad är upplägget, du beställer klockor med rabatt hos ngn AD som du har relation med och ber att få dem skickade direkt till en ny köpare? Och så skär du emellan lite på varje klocka?
Nu är det inte tag heuer som gäller för rölex, nu ska man kränga silver 58or för att köpa sportstål
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej! Jag har sålt klockor på ks sen 2015 med detta upplägg. Och jag är ingen gråis, utan köper även klockor själv. Och om du inte vill ta del av de priser jag erbjuder er är det helt ok. Skriv gärna ett pm nästa gång istället för att lägga upp det i en tråd👍
Äger du klockorna du säljer eller har du inte köpt dem än?
 
Fast det är ju inte OK @_uragenten_
På KS säljer vi våra egna klockor, inte andras klockor och inte tjänster.

Regel 11: Klocksnack tillåter inte att man som medlem skapar en annons åt en annan person.
De är mina men dom finns på annan ort pga hur samhället ser ut idag. Men ta bort annonsen. Tur att jag inte hann lägga upp suben, vc och panerai klockorna. Fortsätter med mina stammisar istället👍
 

Been

Patek
2-Faktor
Älskar denna Tavla
0583D4C5-6449-496D-ACFA-40496F66C84D.jpeg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
De är mina men dom finns på annan ort pga hur samhället ser ut idag. Men ta bort annonsen. Tur att jag inte hann lägga upp suben, vc och panerai klockorna. Fortsätter med mina stammisar istället👍
Fast nu ljuger du ju. Du skrev ju i annonsen att du beställer dem efter förskottsbetalning. Häftigt att du har så många dyra klockor och tack för att du ger mig tillåtelse att radera din annons.
 
Nu står det ju i annonsen att de är "helt nya". Om de legat en bit under list hade jag funderat ännu mer på hur det gått till. Det naturliga hade väl varit om det dykt upp två stycken nya (med bild) strax över list?

Men som sagt, till den som vill ha och som vill bygga AD historik så är det ingen kö tid på dessa och som jag länkade till ovan så finns det hos Krons.
Säljer dessa för 41kr till stammisar, sen att du inte förstår hur det går till förstår jag verkligen.
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Säljer dessa för 41kr till stammisar, sen att du inte förstår hur det går till förstår jag verkligen.
Det blir ju inte mer suspekt för det. Rätt tydligt att det är flera som upplever ditt upplägg som tveksamt och det faktum som @yonsson nämner att du rent av ljuger gör det knappast bättre.

Ändrar mig gärna men då får du nog lägga ut en annons med bilder på att du de facto äger klockorna. Inte bara dumpar från Tudors egen sida.
 

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
Säljer dessa för 41kr till stammisar, sen att du inte förstår hur det går till förstår jag verkligen.

Spydiga kommentarer kan vi väl hoppa i denna tråden? Sköt din business och håll dig till reglerna.

On Topic kan jag bara säga att 925:an är en riktigt fin klocka. Avsaknaden av länk är lite synd men klockan i sin helhet väger upp det.
 
Topp