• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.0%
  • Nej

    Röster: 584 38.0%

  • Totala väljare
    1,536

kalufsen

Panerai
KlyK1gQ.jpg
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jag har oxå haft en smp, har inga bilder men det var den vanliga, blå urtavla och skelettvisare (tror de kallas skelettvisare). Den är såld men när man ser bilderna här på modellen med svart tavla och svärdvisare blir man sugen.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
En sån har man ju haft :) även en med samma tavla men i titanium och nu en GMT:are ;) tycker att dom är rätt optimala och väldigt lätta att variera, men som många säger så äger man dom sällan en lägre tid (fast det kanske bara gäller KS-folk) ;)

Jag gillar den verkligen och hoppas att den stannar länge. Men man får vara realistisk ibland också så en vacker dag kommer man väll att byta ut den. Men gammal kärlek rostar aldrig?;) Dags för dig att skaffa en 3:e kanske?:)

Langa upp en bild på GMT!
 

emilarne

Cartier
Jag gillar den verkligen och hoppas att den stannar länge. Men man får vara realistisk ibland också så en vacker dag kommer man väll att byta ut den. Men gammal kärlek rostar aldrig?;) Dags för dig att skaffa en 3:e kanske?:)

Langa upp en bild på GMT!

Jag tror absolut det kan bli en keeper! jag är ju inne på min 3:e nu ;)

Här kommer den efterfrågade bilden :)

XrMAUE5.jpg
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Min gamle räv , som jag inte har kvar :)

u5arygu2.jpg


Ångrar lite, men bara lite att jag sålde den... ha ha


Sent from my iPån5, using Tapatalk
 
Topp