• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.0%
  • Nej

    Röster: 584 38.0%

  • Totala väljare
    1,536

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Dagens fångst... Jättenöjd med den!

fnndQdb.jpg

Ja, du var snabbare än mig på den... Kul när det går bra för folk ;-) Skämt åsido, stabilt köp!
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Efter en sejour med både Nato och gummihirsch återkommer jag alltid till samma faktum, denna klocka ska bäras på sin helt unika länk, en kombination som tillsammans är helt magisk :)
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Efter en sejour med både Nato och gummihirsch återkommer jag alltid till samma faktum, denna klocka ska bäras på sin helt unika länk, en kombination som tillsammans är helt magisk :)

Har aldrig tyckt att länken är snygg, men gillar den ändå just för att den är unik och att den dessutom är väldigt bekväm. Något som jag dock inte alls förstår är bristen på möjlighet till mikrojustering. Halvlänkar i all ära, men det är inte tillräckligt bra.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Har aldrig tyckt att länken är snygg, men gillar den ändå just för att den är unik och att den dessutom är väldigt bekväm. Något som jag dock inte alls förstår är bristen på möjlighet till mikrojustering. Halvlänkar i all ära, men det är inte tillräckligt bra.
Det om mikrojustering är sant, jag får välja mellan lite lätt italiensk bilhandlarstuk eller för tight. Har provat att byta ut en hellänk med två halvlänkar men blir inte tillräckligt löst ändå. Många halvlänkar är dessutom fult. Kör givetvis med lätt bilhandlarhäng ;)
image.jpg
 

mouqvist

Rolex
Det om mikrojustering är sant, jag får välja mellan lite lätt italiensk bilhandlarstuk eller för tight. Har provat att byta ut en hellänk med två halvlänkar men blir inte tillräckligt löst ändå. Många halvlänkar är dessutom fult. Kör givetvis med lätt bilhandlarhäng ;)
image.jpg

Har samma problem, jag har fått justera länken typ 5 ggr fram och tillbaka innan jag fattade ett stort beslut: hellre lite för tight (typ en 1/3 av tiden) än för löst... måste ha varit det tuffaste och viktigaste beslut i hela mitt liv
 

Tutto

Breitling
En Smp skal inn i boksen igjen. Har du en til salgs eller vet om en så send meg en PM :) aktuelle modeller er 2254.50 eller
2531.80.00 eller 2254.80.00
 
Topp