• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Marand

Cartier
2-Faktor
Faller på målsnöret…ute😩
IMG_0258.jpeg
 

Seregon

Omega
Incheckning från kvällens mordmiddag (med tatueringssleeves) i goda vänners lag.
Grattis till alla vinnare och tack till alla arrangörer!
Ett par dagar till att hålla ut, men sen är frågan om Clemencen inte kommer läggas ut till försäljning trots allt. Den är väldigt trevlig, men inte helt för mig.
En fördel med denna OWG, förutom såklart alla nya bekantskaper, är att jag strax är uppe i mina 50 inlägg som krävs.
Det har varit en väldigt kul introduktion till forumet måste jag säga!
1000006379.jpg
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Incheckning från kvällens mordmiddag (med tatueringssleeves) i goda vänners lag.
Grattis till alla vinnare och tack till alla arrangörer!
Ett par dagar till att hålla ut, men sen är frågan om Clemencen inte kommer läggas ut till försäljning trots allt. Den är väldigt trevlig, men inte helt för mig.
En fördel med denna OWG, förutom såklart alla nya bekantskaper, är att jag strax är uppe i mina 50 inlägg som krävs.
Det har varit en väldigt kul introduktion till forumet måste jag säga!
1000006379.jpg
Det finns många trevliga trådar att hänga i som även går att kombinera med ett heltidsarbete, men just denna har sin egen magi varje år!
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Utcheck...
Full fart, stora delar av dagen. Bland annat barnbarn på besök, och som traditionen då bjuder, klockkoll på morfars nattduksbord. Lite besvikelse över att där bara låg en enda klocka, den Sinn 356, som plockades av 29/2. Tur att där även fanns fina manchettknappar att titta på.
...Då hinner man inte kolla lottdragningen, men på lotterier vinner jag ju ändå aldrig nåt.
I morgon är det jobbet som gäller, ett extra pass, eftersom personalen ballade ur. Egentligen skulle jag varit ledig.
Go'natt, vi ses imorgon!
PSX_20240329_230811.jpg
PSX_20240329_205531.jpg
 
Senast ändrad:

Mic1

Rolex
2-Faktor
Tillbaks på hotellet efter mycket strandhäng på Clearwater beach, FL.
Kommit fram till att det är svårt att kasta ovalboll. Tur vi lyckas göra runda i Europa!
1000029100.jpg
Nej! Kasta den nästan ”från sidan” (utifrån och in i golf) och låt den rulla ur handen. Sista du gör är att sätta spinn med fingertopparna på sömmen. Krävs att man har rätta knycken i handleden 😉 Sen är det som att cykla
 

Papperstigern

Breitling
Inte långt kvar nu:)

Tänkte passa på att rosa tävlingsledningen såhär på upploppet.
Kritik får man dessvärre alltid räkna med om man kommer med idéer, bra eller dåliga. För egen del tycker jag Min stora dag verkar vara en klockren (hihi) organisation att stödja för ändamålet. Detta är första owg för mig efter att ha varit nyfiken på fenomenet något år. Jag har aldrig tidigare hängt såhär mkt på forumet och det är tack vare owg så där får ni ta åt er än mer beröm för att ha lockat in mig.
Och även om jag inte vann något denna månad så har ju priserna varit off the hook.

Vad jag ville säga var egentligen bara att ni som ligger bakom detta verkligen ska ta åt er av all beröm och engagemang och vara stolta över vad ni har åstadkommit och lyssna lite mindre på de som klagar (och troligtvis hade klagat oavsett).

GLAD PÅSK! 🙂👍🏻
 

Bilagor

  • 62B3BC8B-2CD9-4001-A319-EBEAFB2EE47B.jpeg
    62B3BC8B-2CD9-4001-A319-EBEAFB2EE47B.jpeg
    337.8 KB · Visningar: 1
Topp