Faller på målsnöret…ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Faller på målsnöret…ute
Det finns många trevliga trådar att hänga i som även går att kombinera med ett heltidsarbete, men just denna har sin egen magi varje år!Incheckning från kvällens mordmiddag (med tatueringssleeves) i goda vänners lag.
Grattis till alla vinnare och tack till alla arrangörer!
Ett par dagar till att hålla ut, men sen är frågan om Clemencen inte kommer läggas ut till försäljning trots allt. Den är väldigt trevlig, men inte helt för mig.
En fördel med denna OWG, förutom såklart alla nya bekantskaper, är att jag strax är uppe i mina 50 inlägg som krävs.
Det har varit en väldigt kul introduktion till forumet måste jag säga!
Efter Big Mac blir det McPoop?
Faller på målsnöret…ute
Snälla skona mig Jesus dog ju på korset för våra (mina) synder just den här kvällen
Nej! Kasta den nästan ”från sidan” (utifrån och in i golf) och låt den rulla ur handen. Sista du gör är att sätta spinn med fingertopparna på sömmen. Krävs att man har rätta knycken i handleden Sen är det som att cyklaTillbaks på hotellet efter mycket strandhäng på Clearwater beach, FL.
Kommit fram till att det är svårt att kasta ovalboll. Tur vi lyckas göra runda i Europa!
Är ostronen slut nu??
Det är inte utan att man funderat på om det verkligen är du som deltar i ditt namn i år Vi är ju inte vana att ha med dig mer än en vecka i vanliga fallIncheck dag 30 - God morgon alla sömntutor, nu taggar vi till för de sista två dagarna! Kan det bli några fler fails innan målgång nu tro?
Fasen, nu har du listat ut det… Är damen som bär Emergencyn och jag tar lite bilder då och då på hennes handled, medans jag flippar runt som en galningDet är inte utan att man funderat på om det verkligen är du som deltar i ditt namn i år Vi är ju inte vana att ha med dig mer än en vecka i vanliga fall
Är det en islänning?Inte lika vårigt som igår, men förhoppningsvis blir det bättre under dagen.
SuperfinEurasier