• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Seregon

Omega
Äntligen långhelg. Chillar lite på soffan medan kvällsmaten till dottern svalnar. Har varit väldigt nära att råka faila de senaste dagarna medan jag funderar över vad som får åka på på måndag, men än är jag med.
1000006367.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Eftersom det blev halvdag idag så blev det ingen Lunch! I Påsk är jag gräsänkling, så jag köpte med mig en grillad kyckling på vägen hem och nu är jag hungrig som inte en varg, heller inte som två vargar. Nä...jag är hungrig som minst tre vargar, Grrrrrrr!

IMG_3708.jpeg
 
Senast ändrad:

1965ek

Patek
2-Faktor
Börjar förbereda mig för måndagen och klockbyte. Plockat loss länken på en, ny för mig, Grand Seiko. Känt på skruvarna i länken och de verkar sitta mer än jag önskar så doppar nu dessa i aceton till imorgon och hoppas de lossar lättare. Annars ett glas vin med samma namn som en av sönerna och min farfars far, dvs Karl Fredrik. Allt gott!
IMG_6548.jpeg
IMG_6549.jpeg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
D202E8BD-BB1C-4230-96A5-C8041C6B4F11.jpeg

Tnr:281734. Dax att fixa till det sista av kvällens spis. Lite bubbel i glasen å strax fräsa på ett gäng välmarinerade i olivolja, chili,vitlök å persilja Vannamei räkor. Självklart lite Aioli å rostad bröd som tilltugg. Ha´re bäst å trevlig SkärTorsdagskväll// 🧐
 
Senast ändrad:
Ja, är det inte det ena så är det det andra. Nyss hemkommen från hästarnas hemvist hade min butler mottagit en försändelse till mig från Singapore. Det blev till att ta fram en skarpslipad fällkniv och öppna paketet. Vet inte om du också har fått din @Klockjägaren men jag tycker den var över förväntan. Lysande rentav. Nu åter nedpackad för att bli en av de första klockorna som åker på i april.

IMG_6964.jpeg
IMG_6959.jpeg
IMG_6960.jpeg
IMG_6961.jpeg
IMG_6963.jpeg
IMG_6962.jpeg
Fantastiskt bra! Har själv önskat mig en sådan😄
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Nu är det bara två timmar kvar av budgivning.


IMG_9270.jpeg

IMG_9154.jpeg
 
Topp