• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Lesa

Patek
2-Faktor
2F6A73D6-F8B6-4AE4-AEFD-99A6111A2EA6.jpeg

Godmorgon. Tnr 300825. Sabato morgon. Knallblå himmel å solsken. Morgontidningen på bordet å frukost på G. Tydligen håller den där "fladderlappen" på att avrusta. Manteln är kastad. Ha ´re bäst // 🧐
 
Senast ändrad:

Mortadella

Omega
2-Faktor
Incheckning dag 30, morgonsol å klock! #TeamCamel ✌️🐪

Jahapp, då står man här igen och väntar på kaffet, men idag i sällskap av solen☀️ Är rätt sliten i kroppen efter årets första bygg igår.

Men två dagar kvar hörrni! Var just inne i fail-tråden, vilken skillnad på liv 🔥Let's go!
IMG_20240330_083302~2.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Dag 30)

Riktigt fin dag ser det ut och bli, har inga måsten inplanerade.

IMG_3798.jpeg


Jo…det har jag faktiskt, jag ska trycka i mig en Pizza 🍕. Lite segt att behöva ta sig ner till människobyn bara, man kanske skulle ta och investera sig en pizzaugn…

IMG_3799.jpeg



Vad ligger fruktkontot på under en normal månad för dig? Genuint nyfiken 😬

Hehe…har faktiskt inte en aning @Burnman , men en vild killgissning är 300-500 spänn.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Dag 30)

Riktigt fin dag ser det ut och bli, har inga måsten inplanerade.

IMG_3798.jpeg


Jo…det har jag faktiskt, jag ska trycka i mig en Pizza 🍕. Lite segt att behöva ta sig ner till människobyn bara, man kanske skulle ta och investera sig en pizzaugn…

IMG_3799.jpeg





Hehe…har faktiskt inte en aning @Burnman , men en vild killgissning är 300-500 spänn.
Det var faktiskt väldigt modest och ungefär en nolla mindre än vad jag skulle tippat på 👍🏻

Satan så trött jag är! Blev sent igår och har därmed precis klivit upp. Nu blir det lugnt hemma några timmar innan vi ska iväg på påskfirande 3. 58:an på as usual
IMG_5797.jpeg
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Jamen då tittar jag in såhär 108 sidor sedan sist. Fortsätter konsekvent att vara skitdålig på att uppdatera men är med än. Sitter och njuter i vålsolen till den inglasade delen som jag vårstädade igår medan minstingen undersöker. Fåglarna sjunger och det är varmt och gött.

Ser fram emot ett klockbyte på måndag måste jag säga men mycket färg är iaf trevligt :) förundras också över tidshållningen på min traktor. Fått den att hålla +0,4 sekunder per dag under en månad nu.
1000013058.jpg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Imorgon kväll kl 21 kör vi uppesittarkväll för att runda av årets OWGM.
Det kommer delas ut lite bonuspriser och snackas om månaden som varit och kanske framför allt, vilken/vilka klockor kommer avnjutas när vi landar i April 😃
Alla är välkomna in o tjöta.

Clubhouse finns att ladda ner i app-butikerna.

hey - you should join us tomorrow at 21:00 CEST for "OWGM Avslutning Uppesittarkväll ". https://www.clubhouse.com/invite/ED...R:gKv0GqR4xoHN0sP5VpK_iIxR7AVkHDSQ6U6BBglpPKg
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Påskafton och den trettionde dagen i utmaningen. Det har varit en lång väg hit men inom kort är det över. Över är dock inte insamlingen av medel till Min Stora Dag, varje krona dit är en vinstlott för de barn som får uppleva något och för en stund glömma den svåra vardagen. Sprid lite påskglädje du med, in och köp några ”vinstlotter” innan mars är till ända.

IMG_7003.jpeg
IMG_7006.jpeg
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Och precis som @Fliegerchronograph🚁 så förtjänstfullt påtalade är ju faktiskt insamlingen fortfarande i full gång! Så även våra auktioner, där pengarna oavkortat går till Min stora dag 🙏🏼

Ikväll kl. 20:00 avslutas min, så in och buda nu:


Vår gode klubbdirektör alias @NiklasF kör även den sista av två grymma auktioner med riktigt schysta föremål:


Avslutningsvis den mycket reko @Nilzén som skickar iväg sin klocka:


Kanske glömt någon auktion, men här är iaf några av de som körs. Så ge järnet nu och buda på! Mot 200k 😎
 
Topp