Lingonsoppa
Basic
Köper personligen ändå bara original, så ser detta snarare som en möjlighet än begränsning.Ja, men nu är du ju beroende av VCs egna band. Liksom man kan inte bara gå in på valfri sida och beställa band,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köper personligen ändå bara original, så ser detta snarare som en möjlighet än begränsning.Ja, men nu är du ju beroende av VCs egna band. Liksom man kan inte bara gå in på valfri sida och beställa band,
riktigt fet!!
Läcker!! vad äre ref?
Klockren med den blåa tavlan
Tackar! 7900V/110A-B334Läcker!! vad äre ref?
God morgon nykomling.
Riktigt grym klocka! Hur gick du tillväga för att fåtag på en med denna urtavla? Vad jag förstått är det extremt svåra att fåtag på (och dyra)?
Kan du lägga upp några bilder där du har klockan på gummi eller läder? Har du experimenterat något med band av olika färger?
Har lagt en deposit för en VC Chrono helt nyligen också, 6 mån väntetid kändes OK när jag stod i butiken, men nu vill jag ju bara ha den direkt
Jag såg en video för 2-3 år sedan och fastnade direkt för denna version med brun tavla som jag tror bara gjordes under 2 år. Sedan dess så görs den bara med svart och blå tavla. Jag har letat efter den sedan dess där den till slut dök upp hos en större handlare baserad i USA.
Så jävla bra! Tror detta är den enda klockan med brun urtavla som väckt ett ha begär i mig. Denna är discontinued va?Glad midsommar
Jag såg en video för 2-3 år sedan och fastnade direkt för denna version med brun tavla som jag tror bara gjordes under 2 år. Sedan dess så görs den bara med svart och blå tavla. Jag har letat efter den sedan dess där den till slut dök upp hos en större handlare baserad i USA.
Se ovan. Verkar som det. Tråkigt men kul att den finns med här på KSSå jävla bra! Tror detta är den enda klockan med brun urtavla som väckt ett ha begär i mig. Denna är discontinued va?
Nej.Skulle man kunna se en VC overseas som en dressklocka trots att det är en sportmodell i grund och botten?
Är det verkligen så illa? Borde passa fint med läderbandet…..
Menar du om den funkar att använda till kostym? Kör på! Många använder ju betydligt klumpigare klockor än så….Är det verkligen så illa? Borde passa fint med läderbandet…..
Använd den som du vill, ingen kommer klandra dig. Men någon dressklocka oavsett band är det inte.Är det verkligen så illa? Borde passa fint med läderbandet…..
Ja precis till kostymen. Ska bli kul att testa!Menar du om den funkar att använda till kostym? Kör på! Många använder ju betydligt klumpigare klockor än så….
Visst det är väldigt subjektivt men intressant att ”höra” vad andra säger.Använd den som du vill, ingen kommer klandra dig. Men någon dressklocka oavsett band är det inte.
Kan man ha en Sub, som enligt 90% här "passar till allt" osv.
Man hör ofta att VC har väldigt bra bemötande vilket är egentligen en självklarhet men tyvärr inte bland många andra varumärken.Besökte vår VC boutique igår- MYCKET TREVLIGT!
Hade både silvrig och svart Overseas att klämma på. Jag gillade den silvriga bättre än den svarta, min polare föredrog den svarta.
Vart imponerad av att den fanns "på lager" och att jag bara kunde traska ut med den direkt! Vad tycker ni- svart eller silver? Får se om jag väljer att rotera ut nånting för att göra plats för min första VC
Du borde läsa mitt inlägg jag precis posta i AP tråden....Man hör ofta att VC har väldigt bra bemötande vilket är egentligen en självklarhet men tyvärr inte bland många andra varumärken.
Spontant tycker jag den svarta är finare och mer elegant.
Den svarta är magisk!Besökte vår VC boutique igår- MYCKET TREVLIGT!
Hade både silvrig och svart Overseas att klämma på. Jag gillade den silvriga bättre än den svarta, min polare föredrog den svarta.
Vart imponerad av att den fanns "på lager" och att jag bara kunde traska ut med den direkt! Vad tycker ni- svart eller silver? Får se om jag väljer att rotera ut nånting för att göra plats för min första VC
Jag har precis samma upplevelse av butiker i fråga. VC har alltid vart fullständigt suveräna med service och kunskap i toppklass.Du borde läsa mitt inlägg jag precis posta i AP tråden....
Så kul, alla jag frågat säger samma sak- svart is the way to go!
Har också bara fått extremt bra bemötande från VC butik! Frågade du hur lång väntetid det var på den blå urtavlan?Besökte vår VC boutique igår- MYCKET TREVLIGT!
Usch låter hemskt.Du borde läsa mitt inlägg jag precis posta i AP tråden....
Så kul, alla jag frågat säger samma sak- svart is the way to go!
Han sa typ att den va mycket svår/omöjlig då man behöver en stor spending history. Magkänslan säger att om jag fortsätter massera dem ett tag, plockar ut 1-2 andra pjäser så borde han kunna skaka fram den..Har också bara fått extremt bra bemötande från VC butik! Frågade du hur lång väntetid det var på den blå urtavlan?