• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Miami

Rolex
2-Faktor
Börjar få ett sug efter en tudor sub igen och då en 7016 rose dial
Vad är ett vettigt pris för en sådan i dagsläget? Utgår ifrån att det är okänd service på de flesta man kan tänkas springa på
40 utan länk och 45ish med?
 

koze

Panerai
2-Faktor
Tänkte avyttra min 114060 från 2012 som jag köpte från en Belgisk handlare i mintskick förra året. Nu är den väl i helt vanligt bruksskick med lite hairlines osv, men fin. Fullset. Är det skäligt att begära 50-51?
 

Floffen

Panerai
Är detta ett ok pris? Från 2014 och kommer enligt uppgift med box och cert.

image.png
 

Klasvegas

Omega
Hej!

Sprang på den här på en antikhandel där jag befinner mig ett par dagar. Ursäkta den riktigt dåliga bilden då handlaren i fråga inte var helt bekväm med att vi fotograferade.

Det mesta om ålder/skick o dylikt var såklart okänt. Men den var helt OK i uppdraget o tickade på fint vad det verkade som.

image.jpeg
 

Wave

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Hej!
Tänkte höra vad man kan tänkas få för följande klockor.
Seiko SNZF15J1 Black bay mod(Ny urtavla, bezel insert, visare och chapter ring).
Seagull D2869s.

Båda klockorna är i nyskick med original box.
KQlb0qg.jpg
lPv0ACZ.jpg
aRi3pde.jpg
DgVX8aQ.jpg
K30JPAH.jpg
Nym9rya.jpg


Tack på förhand//William
 
Senast ändrad:

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Vad kan priset på en Rolex Deepsea (116660) inköpt hos svensk AD 2015-09 i normalt skick ligga på?
Fullset såklart.
 

ozzyozzy

Cartier
Hej!
Tänkte höra vad man kan tänkas få för följande klockor.
Seiko SNZF15J1 Black bay mod(Ny urtavla, bezel insert, visare och chapter ring).
Seagull D2869s.

Båda klockorna är i nyskick med original box.

Jag kan inte hjälpa dig med pris, men om det hamnar på en rimlig nivå för Seagullen så är jag intresserad. Såg att den kostar $170 ny, men det känns ju lite konstigt om jag som potentiell köpare skulle hjälpa dig att värdera den ;)
 

Mrask

Breitling
Grabbar, en breitling b13050.1, vad tippar ni på? Är sugen på att byta till en Rolle, tror ni denna är svårsåld? Mvh
 

tissoter

Audemars
Kom över ett gammalt damur från Timex, som jag spontan köpte och la i en låda.
Har lite svårt och hitta något värde men verket går bra som jag upplever det, Sitter på en länk som jag misstänker är original.

500 spänn kanske? Eller är jag optimist hehe ;)
Får kanske behålla den och ge till en framtida dam om jag träffar någon annars.
s-l225.jpg
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Kom över ett gammalt damur från Timex, som jag spontan köpte och la i en låda.
Har lite svårt och hitta något värde men verket går bra som jag upplever det, Sitter på en länk som jag misstänker är original.

500 spänn kanske? Eller är jag optimist hehe ;)
Får kanske behålla den och ge till en framtida dam om jag träffar någon annars.
s-l225.jpg
250kr känns det mer som
 
Topp