• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

iirosi

Omega
Semester måndag på vänner
2DAA28A1-3872-4DA9-AE04-DC9FA04723EB.jpeg

8AF88C7D-A938-4B2A-9D9D-9FA786ACF624.jpeg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Nyfiken fråga: Vad använder ni vågen till?


Haha...precis, fast det är hampa och inte cola den används till :rolleyes::D!


Inga dåliga snickarklockor du har, kul att se att dom verkligen används :) Spännande att följa bygget med, vad ska det bli i slutändan ?


Tackar! Dom är helt OK, och dom ska förhoppningsvis inte flippas för lång tid framöver, så då är det helt lugnt och använda dom tycker jag! Ja...det ska bli ett extra rum är tanken, ateljé om Los Tantos får välja, och det är jag helt tillfreds med.

Så här såg det ut när jag startade, då jordstampat golv som var fullt med organiskt trä, från all ved som funnits här inne.

a.JPG



Känner mig som @Affe och renoverar en stor jäkla innerdörr! Övning inför köksluckorna...
IMG_20200720_213956-01.jpeg

Bra jobbat mannen, men du vill inte känna dig som mig dude,, jag har skit ont i kroppen varje dag jag slutar jobbet , ålders kramper sägs det :D!
 
Senast ändrad:
Topp