• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Hemma efter ha fikat med en kompis som hade sitt "ny" förvärv med sig om jag fick prova och dreglar över... 1665 :)
bOejGoPnTiOqWJP9bDRoiw.jpg
Grymt snygg
 

Husse

Patek
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
Tack för allt stöd!
KS är ett fantastiskt forum fö oss klockdårar!
Verkar bli kvar här ett tag, är inte så frisk som jag trodde :(
Ska snart byta klocka, piggar väl upp lite grann iaf!
image.jpg

Ska få flytta från behandlingsrummet till en riktig sal.
På patienttavlan har dom bytt min text från HEM till Vidare provtagning.
Blä!
Nya bud!
Har svarat väldigt bra på medicinerna de gett mig i dag! :)
Hemgång, nya mediciner men det är tydligen så att hjärtat är ännu sämre än jag trodde!
Har varit iväg på apoteket och hämtat ut nya kemikalier, måste ju se till att medicinbolagen överlever... :D
Nu blir det mat och sedan taxi hem!
Skönt att bli bortskämd på sjukhuset men min rygg klarar inte en natt till i dessa hemska sängar!
Bytte klocka innan apoteket!
319DF39A-EC0F-4B8D-B13A-0486542E0BD1.jpeg

Väntar på mat!
image.jpg
 

Monk

Panerai
2-Faktor
Perfa! Kanske var onydigt stor (57L) för att bara åka på en veckas semester :p. Men kan vara bra när man åker iväg på en längre resa nästa gång kanske .
Bra med lite extra plats om man handlar något när man är ute och reser. Jag köpte ytterligare en storlek större (91 L), men så reser jag också med barn.
 

donpasta

Panerai
Ja,det är ju en sub så den tål ju vatten!;)

Wow! Det där kan va bland det snyggaste rolex uren jag skådat!

Bästa vintage jag sett på länge :rolleyes:




Ja den är helt komplet med låda och cert plus papper från alla service och den är från 1974 uttagen i Shanghai en ägare före min kompis.... nu letar han efter en pepsi... givetvis uppmuntrar jag honom att köpa fler vintage rolex :angel: så jag får känna... samma vän som har en vintage panerai ;)
 
Topp