• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

Orson

Omega
2-Faktor
Han sportar ingen som helst klocka och skiter tyvärr lika mycket i det som att bära en tröja i hans storlek som täcker hela hans mage. Den man tvingas se hela dagarna och även extra bra då han lutar sig tillbaka i sin stol och hånar en med en fråga som "Vad ska du då göra? Du har väl inget att göra?!" när man inte känner för att jobba över en kväll.:shifty:
 
Han sportar ingen som helst klocka och skiter tyvärr lika mycket i det som att bära en tröja i hans storlek som täcker hela hans mage. Den man tvingas se hela dagarna och även extra bra då han lutar sig tillbaka i sin stol och hånar en med en fråga som "Vad ska du då göra? Du har väl inget att göra?!" när man inte känner för att jobba över en kväll.:shifty:
Natthumör, haha.
 

MrNorrgard

Omega
2-Faktor
Min närmsta chef Har en sån här.
big bang.JPG

Hublot Big Bang. Och en Breitling om nöden kniper.....
breitling superocean.jpg
En superocean av nån sort.
Kul tycker jag att det är iallafall.
 

petke

Breitling
Men sekundvisaren är ju sveeeepande så då är den exklusiv :hilarious:
På ett stort köpcentras parkeringsplats för några veckor sedan...
Har bråttom till bilen, kollar lite stressat på klockan på armen. Då ropar en man i 45års åldern 10m bort på parkeringen, "är det en batteri klocka?". Jag tittar frågande. Då håller han upp sin arm och säger "jag har en automatisk", sedan ler han jättestolt. o_O
 

MånsT

Rolex
På ett stort köpcentras parkeringsplats för några veckor sedan...
Har bråttom till bilen, kollar lite stressat på klockan på armen. Då ropar en man i 45års åldern 10m bort på parkeringen, "är det en batteri klocka?". Jag tittar frågande. Då håller han upp sin arm och säger "jag har en automatisk", sedan ler han jättestolt. o_O
Hahah, asså va? :D
 

Oniel

Panerai
På ett stort köpcentras parkeringsplats för några veckor sedan...
Har bråttom till bilen, kollar lite stressat på klockan på armen. Då ropar en man i 45års åldern 10m bort på parkeringen, "är det en batteri klocka?". Jag tittar frågande. Då håller han upp sin arm och säger "jag har en automatisk", sedan ler han jättestolt. o_O

Haha! Stolt över sin klocka iaf ;)
 

Zalath

Panerai
På ett stort köpcentras parkeringsplats för några veckor sedan...
Har bråttom till bilen, kollar lite stressat på klockan på armen. Då ropar en man i 45års åldern 10m bort på parkeringen, "är det en batteri klocka?". Jag tittar frågande. Då håller han upp sin arm och säger "jag har en automatisk", sedan ler han jättestolt. o_O
Vad hade du då?
 

M3a

Cartier
2-Faktor
Min chef har tyvärr bara något plastigt från ur&penn. Kvinna är hon förövrigt och en utav dom bästa jag haft. Sen har jag skådat en annan chef på jobbet som har en Rolex in tattuerad runt handleden :hilarious:
 
D

Deleted member 5780

Guest
Har ny chef. Koncernansvarig för 54 fabriker och lite annat. Tjänar troligen mellan en halv och en hel mille i månaden.
Bär en asful Seiko twotone quartz från åttiotalet. Och brukar matcha med illasittande kostym från Dressman och skor från Vagabond.
I övrigt den mest begåvade person jag träffat.
Hepp!
 
Topp