• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har era flickvänner för klockor?

Hugii

Audemars
Har ingen flickvän. Har en fru. Hon tog den vänstra. Den högra hade jag på mig när vi gifte oss. Och den tänkte jag behålla av bland annat av det skälet.
2014-10-29 10.11.59.jpg
behålla......klockan eller frugan? :) :)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Romantiskt :) Har ni också valt att ha klockor istället för ringar ?
Tack.

Sanningen är väl att det ena kom före det andra. Hustrun har egentligen inte burit klocka alls, fram till ganska nyligen då jag var inne på att sälja den äldre, men frågade om inte hon ville ha den (i stället för att den bara skulle bli liggande, eller såld). Det ville hon. Jag däremot har burit klocka sedan jag var sex år.

Ringarna är i platina. Hennes med en sten i.
 

Teletomte

Rolex
2-Faktor
Grattis till inköpet! Passar henne jättebra. Samtidigt är det nog få tjejer som inte passar i datejust:p Antar att ni matchar varandra med rolex båda två nu? Min sambo har en rolex sub, sugen på att köpa en liknande jag med.
Tack, kul med nyköp:) Håller med om att den passar bra! Jag har ett par äldre Rolex bland annat gammalt.
 

Erkkn

Cartier
Hon har en sån här som hon fick av mig.
84dcc96d4ca2d37291e1ed69d3ed2433--trendy-watches-gant.jpg

Ingen klocka som imponerar här på forumet men jag tycker den är snygg! Hon är väldigt nöjd och det är viktigast!

Och den som också fått från mig:
Screenshot_20180228-143747.png
 
Senast ändrad:

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Min fru har fått en bunt klockor av mig genom åren och jag tror att hennes favorit är en blå 38mm Chris Ward Trident ...
upload_2018-2-28_12-59-4.png


Annars har hon en gammal vintage Hamilton ...
IMG_1624.jpg

En nyare Hamilton Pan Europ (min arm):
IMG_3503.JPG

En rejält ombyggd/hemmabyggd Seiko SKX...
upload_2018-2-28_13-3-54.png


En Spinnaker Hull...
IMG_6857.jpg

Ibland lägger hon beslag på min Panerai Ferrari.
upload_2018-2-28_12-59-35.png
 
Topp