• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har era flickvänner för klockor?

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Explorer II är ingen favorit hos mig, men submariner är ju riktigt fin. Jag ska in i butik och prova först bara så att det inte ser allt för blaffigt ut... :) Lady datejust med länk är det inge fel på. En sån lär jag införskaffa någon dag! Tycker din tjej ska bära en sån fin klocka oftare :D
Sitter mycket bra på Agneta Sjödin iallafall :)
IMG_3901.JPG
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Min frus klockintresse har varit obefintligt och när jag pratade om att hon skulle få en klocka i 35-årspresent var hon inte superbegeistrad. Men när Omega ATn väl satt på hennes handled var hon hooked och nu roterar hon den och min DJ (vilket var otänkbart innan). Bild för att det blir roligare så, dock när den sitter på min arm.

(Sen att jag också använder klockan är bara en bonus ;) )
IMG_20171103_132034_565.jpg
 
Senast ändrad:

thomastheswede

Audemars
Sambon är lika fantasifull som sin sambo... ;) Innebär i hennes fall en Rolex-trippel som passar allt från finmiddag till djupdyk.

Rolex Submariner Ref. 14060M
Snygg och oöm vardagsklocka!
Rolex-14060---111903-p.jpg



Rolex Oysterdate Midsize Ref. 68240 med MOP-tavla
Elegant och lite mer nätt än en full size. Otroligt snygg urtavla som förändrar utseende beroende på ljus!
rolex-lady-datejust-midsize-steel-mother-of-pearl-68240-watch-chest-5.jpg



Rolex Oyster Date Lady Ref. 6917
Dam-dressare för lite finare tillställningar. Känns dock VÄLDIGT liten numera då hon vant sig vid större ur.
lady_datejust_18k_whitedial.jpg


Nu för tiden kör hon subben 80% av tiden.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Japp, de är sketasnygga. Den blåfärgen ihop med platinum-bezel är jättefint. Tänker att både den och rose hade kunnat vara snygga på en damhandled.
Du har satt fingret på det....problem ???
Som vi alla på forumet är slavar under, det finns alldeles för många fina klockor i världen :p
Har du sett Louis Vuittons klockor ?
 

Jofaaa

Cartier
Ja, det kan jag faktiskt hålla med om... Köper helst kvalitetsklockor av tillverkare som har det som sin core-business :)
Dock lite häftigt att de har lyckas lägga sig på en så pass hög prisnivå, jämfört med strategin som många konkurrenter till LW har gjort när det kommer till klockor.
 

Hamahang

Omega
minimal-po-gt-sst-po-b-let-da_k3m21124.jpg
Hon älskar denna, och bär den med svart lizardband. Hon ska få något roligare snart ;)
 
Senast ändrad:

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Felpost
 

Bilagor

  • F8C3F8D0-4775-4BAB-A682-B7C4AD041CBB.jpeg
    F8C3F8D0-4775-4BAB-A682-B7C4AD041CBB.jpeg
    103.9 KB · Visningar: 8
Senast ändrad:
Topp