• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tror ni om detta?

Anden

Cartier
2-Faktor
Jag trodde att meningen med Smartwatch var att man inte skulle behöva ta upp mobilen hela tiden. Allt den här verkar göra är att agera vibrator åt den som inte har mobilen i fickan samtidigt som man får en 5 mm tjockare klocka på det.
 

Hellebring

Cartier
Går ju inte ens att ha bilhandlarhäng ;)
Nej men hade den varit tunnare och man hade en riktigt slim kvartsklocka hade den ju kunnat vara en kul grej om den var billig.
 

Ruben

Rolex
Nej, en extra vibrator och högtalare känns onödigt.
Hur bra är det för urverket med massa vibrationer kanske man ska fråga sig också ..
 

16610

Patek
2-Faktor
Gillar iden. Men höjden på bef. klockor blir för hög och att behöva kolla mobilen gör den lite "dum"
 

månljus

Panerai
Jag trodde att meningen med Smartwatch var att man inte skulle behöva ta upp mobilen hela tiden. Allt den här verkar göra är att agera vibrator åt den som inte har mobilen i fickan samtidigt som man får en 5 mm tjockare klocka på det.

Håller med. Gick inte igång på detta. Förstår inte heller varför man skulle välja att ha den där grejen under själva klockan. Man kan ju bara ha vibration på mobilen eller ha den där grejen i fickan eller på ett armband. Det enda som lockade för mig var vibration-alarmet. Skulle vilja ha ett sånt att ha på armen.
 

limbotimbo

Cartier
Alltså man kan ju lika gärna bara ha ett sånt därt smart armband som håller koll på steg och sömn mm. Det här känns bara onödigt. Jag tror jag gillar min klocka bäst när den är dum.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag förstår inte användar syftet! Varför kan man inte lika gärna ha vibratorn eller ljudet på, på sin telefon! Visst, om du är ute och går eller springer där det är bullrigt, då funkar det ju, men annars känns det rätt så meningslöst. Jag säger BAJS! Köper hellre en riktig smartwatch än att gå med den där skiten under klockan, måste bara kännas obekvämt. Dock är ju idén lite fiffig det får man inte ta ifrån Trivolyn som sagt, men att det skall kosta 800.000kr för att fixa till en sak som kostar ett par spänn att fixa Kina känns, kom igen nu.
 

JohnDoe

Rolex
Alltså vad är det för fel på en vanlig bild. Snabbscrollade videon på min telefon och kunde ju inte ens se produkten. Bara massa värdelösa filmklipp som aldrig kommer till skott. Måste vara en skitprodukt om den måste kamoufleras i en video där någon reklamnisse fått händerna fria att imponera på sina reklamkompisar. Alltså vem orkar bränna minuter på ett filmklipp. Nä. Skit enligt mig.
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Alltså vad är det för fel på en vanlig bild. Snabbscrollade videon på min telefon och kunde ju inte ens se produkten. Bara massa värdelösa filmklipp som aldrig kommer till skott. Måste vara en skitprodukt om den måste kamoufleras i en video där någon reklamnisse fått händerna fria att imponera på sina reklamkompisar. Alltså vem orkar bränna minuter på ett filmklipp. Nä. Skit enligt mig.
Ungefär som när en hel actionfilm utspelas för att tillslut visa en dryck haha :D

Jag skulle kunna tänka mig en smartklocka till träning/sport osv. Men i mitt liv räcker det med en dumklocka <3
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Nej här också. Hade varit kul att se hur hög den hade gjort en deepsea! Haha
En plastfilm att sätta över klockglaset som bara syns när det behövs kan få mig att överväga smart klocka.
 

Greven

Audemars
Nej, den här uppfinningen flyger inte. Undrar verkligen om de undersökt att det verkligen finns ett behov av denna uppfinning. Känns tveksamt.
 

Omega87

Rolex
Alltså vad är det för fel på en vanlig bild. Snabbscrollade videon på min telefon och kunde ju inte ens se produkten. Bara massa värdelösa filmklipp som aldrig kommer till skott. Måste vara en skitprodukt om den måste kamoufleras i en video där någon reklamnisse fått händerna fria att imponera på sina reklamkompisar. Alltså vem orkar bränna minuter på ett filmklipp. Nä. Skit enligt mig.

Ja, jag fick heller ingen direkt tydlig uppfattning av produkten.... Så filmen var ganska menlös.
 
Topp