• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem vill göra mig en tjänst?

Wi

NLA
2-Faktor
Är i Rom och har stora problem med internet. Skulle behöva kolla upp två säljare från Chrono24, som är lokaliserade typ en halvtimme från mig.

Vill nån kolla referenser, att de säljer gröna grejer osv? Ja, ni som kan det här vet vad ni ska kolla efter. Vill inte ha nå frankenskit
Samt öppettider?

Säljarna är:
-Eorologi
- annibali & Co.

Stort tack på förhand!
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Har problem med internet, skriver ändå på ks. Gå och hälsa på butikerna och prata med dem. Öppettider? Prova med kontorstider...
 

Wi

NLA
2-Faktor
Har problem med internet, skriver ändå på ks. Gå och hälsa på butikerna och prata med dem. Öppettider? Prova med kontorstider...

Linan stängs ner var 5e min.. Hade inte startat tråden om jag inte behövde hjälp!

Öppettider är inte som kontorstider, utan mer generösa.. Och för folk som undrar i framtiden så fick jag ett väldigt bra intryck av Annibali & Co.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ett tips i Rom är att ha marginal på öppettiderna. De börjar ofta räkna kassan 15-20min innan de stänger och släpper då inte in fler kunder. Jävligt irriterande.
 
  • Like
Reactions: Wii
Topp