Blir nog en 36mm DJ med blå tavla och jubileelänk.
Den är jävligt snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir nog en 36mm DJ med blå tavla och jubileelänk.
Seiko SKX009.
Vet att det är en rätt "trist" klocka. Väldigt vanlig och inte särskilt unik i klockkretsar, men det måste väl finnas en anledning till varför den är så poppis?
Blir min första automatiska klocka av lite kvalitet, troligtvis inte den sista.
Jag håller på att gå ner i vikt och försöker motivera mig till att fortsätta genom att sätta olika mål och belöningar. Att köpa en sån här är min nästa belöning. Bara 1,6 kilo kvar att tappa innan jag "får" gå och handla.
Jag jag hade velat ha mest av dem är Explorern
Det ska jag absolut inte göra! Var så säker.
Han ska inte glömma uppdatera oss alltså, tror du misstolkarSchysst
Han ska inte glömma uppdatera oss alltså, tror du misstolkar
Ska det in nått nytt så är det Patek med månfas.
Annars kan det vara för min del .
/j
Det är svårt det där. Har en 39:a nu men funderar mer och mer på en 36:a. Är inne på att köpa en, testa båda och se vilken jag gillar bäst. Kanske blir det nästa klocka om en vettig dyker upp. Annars har en Datejust stått på inköpslistan ett tag.Explorer. Så snart jag kan bestämma mig för storlek.
Blir kanske en under nästa år, gärna en kronograf eller varför inte en U1?
Jag tror det får bli en AP Diver, hoppas den inte blir för klumpig
Smart - köpa båda. Att jag inte tänkte på det.Det är svårt det där. Har en 39:a nu men funderar mer och mer på en 36:a. Är inne på att köpa en, testa båda och se vilken jag gillar bäst. Kanske blir det nästa klocka om en vettig dyker upp. Annars har en Datejust stått på inköpslistan ett tag.
Seiko av dykarmodell
Köp en SKX. Alltid kul med något som inte alla andra har
Är du född 1988?JLC Reverso och eventuellt en GMT 16700/16710 som årsklocka.
Köp en SKX. Alltid kul med något som inte alla andra har
Var riktigt inne på 009 och hade nästan en affär i hamn, men det kom jobb emellan och jag har sneglat mer & mer på en SRP. Får ta en tur till Klockmaster och prova runt en sväng till innan jag bestämmer migKöp en SKX. Alltid kul med något som inte alla andra har