• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är din nästa klocka?

Zzimpan

Breitling
En Oris Aquis red cherry är näst på tur!

Svår att hitta begagnad bara 😢
 

Bilagor

  • oris-01-733-7766-4158-07-8-22-05PEB.jpg
    oris-01-733-7766-4158-07-8-22-05PEB.jpg
    24.6 KB · Visningar: 9

Ronny K

Omega
Jo jag känner till klockan väl. Jag har inte riktigt fastnat för den så var nyfiken på vad som fångade dig. För mig är det en cool vintage dykare om det är i mint skick. Men inte så rolig enligt mig. Speciellt inte för pengarna den går för idag.
Jo priset är ju ofta största motet när man hitttar något man vill ha.. känns som det mesta dragit iväg senaste åren alla kategorier.
 

baen

Omega
Sjuk beslutsångest. Min smp 300 automat blir mest liggande. Har jobb där det inte funkar att använda. En aqua terra eller smp Quartz, eller kanske en tudor. Svårt när man är en OWG (+Apple watch till jobb/träning)
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
En Oris Aquis red cherry är näst på tur!

Svår att hitta begagnad bara 😢
Nu har du chansen att göra ett kap😉
 

Andreas_Åkerlund

Cartier
2-Faktor
Är sugen på en GS Snowflake (sbga211g) men är osäker på om vikten som materialet (titan) utgör gör att den känns för lätt?
Jag har en och hade samma farhåga innan jag köpte eftersom att jag alltid har gillat tyngden i min seamaster och associerar det med kvalitet. Efter över ett års ägnade så kan jag säga att vikten på min snowflake snarare känns som en fördel. Superskön att bära och skottsäker kvalitet!
 
Står i kö för en Air King men det skulle dröja uppskattningsvis 6månader innan den anländer så försöker hitta något under tiden så att jag inte behöver gå naken. Tänker mig något mer 👑blingigt👑 som skulle kunna komplettera AK:n . Siktade in mig på denna vintage Turn-o-Graph men det var nån försenad abort som hann strax innan mig. Just nu håller jag på krigar om en HydroConquest. Har överlag inte varit jätteförtjust i dykare, men tänker att jag kanske kan ändra mig och har förhoppningar på att få den till ett bra pris.


1640286929852.png

rolex.com

1640286942218.png

chrono24.com

1640286953748.png

longines.com
 
Topp