• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken budsjettbeater skal man velge??

D

Deleted member 1749

Guest
Hei.

Jeg skal kjöpe meg en budsjettbeater. Tenker meg rundt 1-2000 for klokken, vilken skal man velge?
Er mest inne på Seiko 007, men er åpen for andre forslag. Hvor skal man eventuelt handle, vilke nettsider er å anbefale? Eneste kravet er att den ikke kan ha lenke da dette er forbudt på jobben.
Jobber på oljerigg, så klokken må tåle en trökk!!

Ser fram til gode forslag!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag älskar verkligen att läsa norska. Det utstrålar kärlek på något sätt.

Det finns massvis med varianter inom skx-linjen.
Det ligger bland annat en skx011 ute på annons här. Den har även en länk som är mycket bättre än originallänken och priset är bra. Den hade jag kört på.
 
D

Deleted member 1749

Guest
Takker for all input, merker att Seiko er et populärt merke her. Hva syns folk om Luminox, var bra priser på det i Syd Korea der jeg jobber for öyeblikket.
 

Reize

Omega
Själv kör jag en Orient Mako för "day-to-day wear". Funkar utmärkt, kostade under 900 SEK (inkl länk) på nätet. Lite dressigare och inte lika kantig och hög som Seikos SKX-klockor.
 
D

Deleted member 1749

Guest
Mangen gode forslag her, merker att det finns mer enn Seiko i denne prisklassen...
 
Topp