• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken samling!

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
wtCn767.jpg
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
:depressed: en jag hade velat bära :( ap utan stenar på läder. Den med guldlänken är också cool men att dra runt med 300g guld på armen lär inte vara bekvämt
 

clock

Omega
Bra jävla vräkig. Får man nästan en miljard för att slåss så kanske man blir galen. Även känd för att ha eldat 100-dollarssedlar i HBO 24/7.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Det tar jag reda på ikväll eller försöker iaf :)!!
Har en vän som känner honom, så vi får se..

Spännande! :) Han har ju cash för några fler lådor iaf så man vet ju aldrig hehe

Trots att de är sjukt vräkiga så kan jag ändå gilla dem för arbetet bakom alla stenarna och arbetet med att också sätta dit dem.
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Spännande! :) Han har ju cash för några fler lådor iaf så man vet ju aldrig hehe

Trots att de är sjukt vräkiga så kan jag ändå gilla dem för arbetet bakom alla stenarna och arbetet med att också sätta dit dem.

Han har en till låda, det skrev han på instagram, han är tät den mannen
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Tycker det är lite coolt med diamanter och prylar. Inte lätt att bära upp, coolt med dom som kan.
 
Topp