• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage-GTG - Mögelvännernas sammankomst

Calle med C

Panerai
Lite blandat från gårdagen :)

IMG_1840.JPG


IMG_1842.JPG


IMG_1843.JPG


IMG_1844.JPG


IMG_1845.JPG


IMG_1846.JPG


IMG_1848.JPG


IMG_1849.JPG


IMG_1850.JPG


Å sist men inte minst herr auktionsförrättare aka Gummo in action :)
IMG_1851.JPG

Kan man annat än att älska T:s tröja? :D
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Högklassigt mögel må jag säga!


@StarMan Är det här din samling, närmast i bild? Kanske forumets finaste isf. Älskar GMT Mastern och Tituskronografen (förtjänar en närbild tycker jag). Fiiina pandor och speedmastrar också!
Tack! Men alla klockorna är inte mina. GMTn, Tituschronografen och Speedyn med grönt racing är mina på bilden.

Bättre bild på Titusen:
IMG_20170205_112649_346.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Dåså, då är snart alla bidrag inne och när det är klart kommer jag föra över 17605 kr (efter justeringar) till BCF från mögelvännerna på KS! Det tycker jag är värt applåder och visslingar! Tack som fan alla som var med och bidrog!:heart:
Och tack @ERIKSON URHANDEL för era bidrag, de drog in 2500kr :greedy:.
Finfint! Mögelmaffian levererar, och stort tack till alla ni som roddat!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Dåså, då är snart alla bidrag inne och när det är klart kommer jag föra över 17605 kr (efter justeringar) till BCF från mögelvännerna på KS! Det tycker jag är värt applåder och visslingar! Tack som fan alla som var med och bidrog!:heart:
Och tack @ERIKSON URHANDEL för era bidrag, de drog in 2500kr :greedy:.
Fett! Nytt rekord :happyhappy::happyhappy::happyhappy:

Synd att det skett genom hemska övertramp vad gäller regelverket på Köp och Sälj som @zippan så påpassligt uppmärksammade mig på i denna tråd.

https://klocksnack.se/threads/frågo...onser-på-köp-sälj.47489/page-120#post-1854411

Eftersom forumledningen inte agerat på dessa fasoner så tar jag mitt ansvar och stänger av mig själv från Köp och Sälj i en vecka.
 
Topp