• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

Startpistolen

Cartier
2-Faktor
Höst-solen gör sitt
Pam411
2DF8DF1F-276C-4EEF-BF82-5DB58A5BC0F0.jpeg
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
En nackdel med att gå ned mycket i vikt är att det liksom även gäller handleden. Jag har gått ned nästan en hål-längd. :) Jag var redan på innersta hålet på många av mina band, då jag inte specat så hårt när jag beställt var hålen ska sitta. Så, nu får jag göra nya fula hål på diverse ställen för att matcha.

En fördel är att det blir mer flärp.

602 på Wotancraft.
IMG_8095.jpeg
 

Caravelle33

Vacheron
En nackdel med att gå ned mycket i vikt är att det liksom även gäller handleden. Jag har gått ned nästan en hål-längd. :) Jag var redan på innersta hålet på många av mina band, då jag inte specat så hårt när jag beställt var hålen ska sitta. Så, nu får jag göra nya fula hål på diverse ställen för att matcha.

En fördel är att det blir mer flärp.

602 på Wotancraft.
IMG_8095.jpeg
Skicka dom till @oddface för snygga hål
 

kmg

Patek
2-Faktor
En nackdel med att gå ned mycket i vikt är att det liksom även gäller handleden. Jag har gått ned nästan en hål-längd. :) Jag var redan på innersta hålet på många av mina band, då jag inte specat så hårt när jag beställt var hålen ska sitta. Så, nu får jag göra nya fula hål på diverse ställen för att matcha.

En fördel är att det blir mer flärp.

602 på Wotancraft.
IMG_8095.jpeg
Bara börja att träna underarmarna ;)
 
Topp