• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchout Event 2017

SIRdavid

Panerai
20170918_183756.jpg
Hallå där klockfantaster! Vilka ska med på detta trevliga event??
 

Halle81

Omega
2-Faktor
På min inbjudan står det torsdag eller fredag 12-13/10 kl 19-22.
Man ska ha personlig inbjudan står det.
Jag har bokat in mig!
 
Senast ändrad:

Halle81

Omega
2-Faktor
Någon som gick på detta förra gången?
Vad kan man förvänta sig? Väldigt sparsmakad information på hemsidan samt i inbjudan.
Någon som gått kan väl berätta lite om hur det var tack...
 

don.h

Cartier
Blir nog att besöka under pöbeltiden, dvs en långlunch. En sånn där härlig som övergår i eftermiddag och kväll på någon trevlig krog
 

SIRdavid

Panerai
Någon som gick på detta förra gången?
Vad kan man förvänta sig? Väldigt sparsmakad information på hemsidan samt i inbjudan.
Någon som gått kan väl berätta lite om hur det var tack...
Har varit dom två senaste tillfällena och jag tycker eventet håller mycket hög klass.. Fritt med dryck och snittar.. Förra tillfället var det Martin Stenmark som artist, alla ladies dreglade framför scenen och övriga klämde på klockor. Man kan verkligen prova ALLT, och det är riktigt trevligt att få samtala med representanter från respektive varumärke..
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Har varit dom två senaste tillfällena och jag tycker eventet håller mycket hög klass.. Fritt med dryck och snittar.. Förra tillfället var det Martin Stenmark som artist, alla ladies dreglade framför scenen och övriga klämde på klockor. Man kan verkligen prova ALLT, och det är riktigt trevligt att få samtala med representanter från respektive varumärke..
Kul, riktigt peppad. Blir torsdag för mig då dom förhoppningvis inte är sönderbabblade :)
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Blir fredagkväll för mig och frun, första gången för oss. Ska bli väldigt trevligt! Hoppas man springer på någon av er härifrån. Har bokat rum på Grand hotell så det blir barnfritt dygn och nog en del cocktails :)
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Man vet att man är klocknörd när man redan funderar på vilken klocka man ska ha på sig, för min egen del, Hulk, Jaeger eller blå Milgauss.
 
Topp