Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har för mig att det tidigare år varit öppet tidigare/eller senare så det gäller att vara effektiv dom 3 timmarna..På min inbjudan står det torsdag eller fredag 12-13/10 kl 19-22.
Man ska ha personlig inbjudan står det.
Jag har bokat in mig!
Har varit dom två senaste tillfällena och jag tycker eventet håller mycket hög klass.. Fritt med dryck och snittar.. Förra tillfället var det Martin Stenmark som artist, alla ladies dreglade framför scenen och övriga klämde på klockor. Man kan verkligen prova ALLT, och det är riktigt trevligt att få samtala med representanter från respektive varumärke..Någon som gick på detta förra gången?
Vad kan man förvänta sig? Väldigt sparsmakad information på hemsidan samt i inbjudan.
Någon som gått kan väl berätta lite om hur det var tack...
Kul, riktigt peppad. Blir torsdag för mig då dom förhoppningvis inte är sönderbabbladeHar varit dom två senaste tillfällena och jag tycker eventet håller mycket hög klass.. Fritt med dryck och snittar.. Förra tillfället var det Martin Stenmark som artist, alla ladies dreglade framför scenen och övriga klämde på klockor. Man kan verkligen prova ALLT, och det är riktigt trevligt att få samtala med representanter från respektive varumärke..
Samma här! Tagit en pappadag på fredagen så att man kan smälta alla intryck..Kul, riktigt peppad. Blir torsdag för mig då dom förhoppningvis inte är sönderbabblade
Du får ha på dig din Breitling Navitimer så man hittar dig i mängdenSamma här! Tagit en pappadag på fredagen så att man kan smälta alla intryck..
Ha ha ha.. Ja antingen den eller smurfen!Du får ha på dig din Breitling Navitimer så man hittar dig i mängden
Tänkte precis skriva att det är smurfen som gäller för din del. Inget annatHa ha ha.. Ja antingen den eller smurfen!
Även om smurfen är top of the line så sticker Navitimern ut mer och är mumma för en Breitlingfan, framför allt när nu Breitling är med på Eventet (för en gång skull)Ha ha ha.. Ja antingen den eller smurfen!
Jag kommer också på fredagJag och @rillesnille kör fredag kväll
Avundas alla dom kan bära upp en Jaeger.. Framför allt om det är en Reverso...!Man vet att man är klocknörd när man redan funderar på vilken klocka man ska ha på sig, för min egen del, Hulk, Jaeger eller blå Milgauss.
Första steget är att ha en, sen löser sig resten självtAvundas alla dom kan bära upp en Jaeger.. Framför allt om det är en Reverso...!
Är det ok med en meteorit........?Avundas alla dom kan bära upp en Jaeger.. Framför allt om det är en Reverso...!
Avundas alla dom kan bära upp en Jaeger.. Framför allt om det är en Reverso...!
OJ OJ inte illa!!Det är ingen Reverso jag har men den duger ändå, här är den för 2 minuter sen
Samma här.Jag kommer tyvärr inte som VIP men tre timmars nördande på dagen duger för min del Blir mitt första watchout