• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchout Event 2017

SIRdavid

Panerai
Ska överlag krävas mer för att blir inbjuden av Nymans än av Krons. Iaf från hur det tidigare har fungerat.
Ja så är det säkert!? Men trots allt räckte det med en inbjudan för 4 år sedan efter endast ett köp lite mer än ett år tidigare.. I vilket fall är det ett grymt event dom kokar ihop och alla kan ju ta del av det mer eller mindre..
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Jag var där förra året på den delen som är öppen för allmänheten. Det fanns mycket att se och kul att prata med representanter för de märken som ställer ut så ett besök är helt klart kul investerad tid. Man går därifrån med lite mer kunskap och gott om drömmar.
 

danara

Breitling
Jag har själv inte varit på mässan så ska bli kul att åka dit för första gången på fredag. En fråga som jag inte hoppas är för dum, säljer utställarna klockor på mässan?
 

Gold

Panerai
2-Faktor
Jag har själv inte varit på mässan så ska bli kul att åka dit för första gången på fredag. En fråga som jag inte hoppas är för dum, säljer utställarna klockor på mässan?

Nej men det finns personal från Nymans på plats så en del av produkterna kanske finns på lager hos någon av deras butiker annars kan man få hjälp med beställning.
 

SIRdavid

Panerai
Äntligen torsdag och Watchout!
Denna blir det nog idag, vilken kommer du ha? Och ser du denna så prova och säg hej vettja!
20171012_093826.jpg
 

SIRdavid

Panerai
Jag kommer imorgon lunch med pöblen.
Är inte tillräckligt fin för VIP än :)
Jobbar precis brevid så blir perfekt långlunch som sen mynnar ut i något oklart "möte" resten av dagen
Oklara möten är ju
Jag kommer imorgon lunch med pöbeln.
Är inte tillräckligt fin för VIP än :)
Jobbar precis brevid så blir perfekt långlunch som sen mynnar ut i något oklart "möte" resten av dagen
Oklart "möte" har man alltid fredagar efter lunch. Det är sen gammalt
 

Henrip

Omega
2-Faktor
Va och besökte Watchout ikväll och måste säga att det var ett väldigt trevligt och välordnat arrangemang med goda snittar, dricka och superfina klockor. Den enda besvikelsen för min del var Rolex monter. I övrigt topp!!
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Hade en trevlig kväll i Grands Vinterträdgård. Alltid trevligt att träffa tillverkarna, klämma på fina klockor, smutta på lite bubbel och äta goda snittar. Träffade på många bekanta KS:are, trevligt. Stort tack @Nymans Ur 1851 !

IMG_4321.JPG
IMG_4322.JPG


Rolex
IMG_4319.JPG
IMG_4320.JPG


Audemars Piguet
IMG_4323.JPG
IMG_4324.JPG
IMG_4325.JPG
IMG_4327.JPG
IMG_4326.JPG
IMG_4329.JPG


Vacheron Constantin
IMG_4332.JPG
IMG_4334.JPG
IMG_4336.JPG
IMG_4335.JPG
IMG_4337.JPG


Ultratunn i platina. 4,13mm
IMG_4339.JPG
IMG_4340.JPG
IMG_4342.JPG

(Tyvärr plast över boettlocket...)
 
Senast ändrad:
Topp