• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

World Cup - 16

Lolle

Panerai
Lär inte missa många minuter - inte frivilligt i alla fall.

Som trött 3 barnsförälder så känns de senare maskiner jobbiga men i värsta fall får jag komma ikapp eftermiddagen efter :)
 
  • Like
Reactions: K-S

NDJD

Cartier
2-Faktor
Ren överkörning. Inte ens Hasek hade fixat poäng åt tjeckerna.
50 skott av Kanada mot ett lag som brukar vara stabilt defensivt. Pang bara.

Jag tror annars att de nordamerikanska ungdomarna blir farliga. De torde vara ruskigt sugna på att visa det äldre gardet vilka som är bäst...
 

E.Z.

Panerai
Ren överkörning. Inte ens Hasek hade fixat poäng åt tjeckerna.
50 skott av Kanada mot ett lag som brukar vara stabilt defensivt. Pang bara.

Jag tror annars att de nordamerikanska ungdomarna blir farliga. De torde vara ruskigt sugna på att visa det äldre gardet vilka som är bäst...

Enig ang ungdomarna. JVM brukar ju vara intressant med juniorer som spelar som det inte har nåt att förlora i 60min. Hoppas på samma inställning här
 

Linkan

Rolex
Markström är klart stridsduglig. Jag tror inte det behöver vara negativt.

Däremot är det inte bra om Lunkan blir borta en längre tid
Absolut är han det, han är det bästa vi har efter Lunkan, men att ha Lunkan första matchen är egentligen superviktigt. Speciellt när vi möter Ryssland
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
Ser matchen på tv3 och är så jävla trött på reklamen.
Repriser av det som faktiskt är sevärt brinner inne gång på gång.

Sverige sätter nog dit den snart. Ska vi gissa på Landeskog? Klassisk styrning med knäskålen?
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
Ryssarna lär gå all in nu.
Vad jag förstår har de snurrat på 4 kedjor hela matchen oavsett spelform ( pp, bp) men det lär nog ändras.
Å andra sidan är deras coach Znarkov olustig på alla sätt så med honom vet man aldrig, men jag gissar att #8 lär spela mer än var fjärde byte här i tredje...

Sannolikt lär han väl mosa in en reducering tidigt och så får man bli nervös utav helvete..
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Skönt! Vad e de för snack om Markan? Han e king, alltid lika ödmjuk och trevlig och utvecklats enormt som målvakt! Kul för han att komma upp stort mot Ryssen! Underbar vinst! Hela laget spelade kanon, utropstecken för Hedman också!
 

Linkan

Rolex
Skönt! Vad e de för snack om Markan? Han e king, alltid lika ödmjuk och trevlig och utvecklats enormt som målvakt! Kul för han att komma upp stort mot Ryssen! Underbar vinst! Hela laget spelade kanon, utropstecken för Hedman också!
Alla vet att lunkan är kungen, markan är prinsen. Självklart blir man orolig när lunkan helt plötsligt är "sjuk" & vi måste ta oss ann stora starka Ryssland. Deras forwards är inte att leka med. Så som Ryssland spelade sista 2min det var så dom skulle spela men dom fick inte till det. Tur det, men markan gjorde det oerhört bra. Men oavsett så är det lunkan som ska stå.
 
Topp