• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Yonsson!!!

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
När ska denne mystiske man, med svårt pundartycke för svala dosor och med ett orubbligt Seikopatos....när ska denne upplysne kosmoskatt skaffa en dinka som sätter pöbeln på plats....och så ett ??

image.jpg


En av de hårdaste HK klockorna där ute...
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Den är riktigt fet! Vet att Molle lånat(?) en i samma familj som han fotat.
Finns ju även en landmaster i samma stuk som är riktigt cool.
Trodde faktiskt du skulle posta den nya GS HAQ-dykaren, så jag gjorde nästan i brallan. :D


Seiko spacewalk

Den där Molle alltså.....dags att kolla upp den snajdarn....skulle käka en bassäng med ödmjukspaj om jag fick låna en ovan...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Molle, yonsson! Varför kostar den nästan 200k?
Ifrågasätter inte prissättningen, nyfiken på vad grejen är bara.
Den är tillverkad av Adamantium och stjärnpulver.


En av de första spring drive (kronograf)klockorna. I princip en prototyp utvecklad för rymdfärd i väldigt låg kvantitet (100st). Det är väl i princip utvecklingspriset/klocka kan jag tänka mig. Billigt ur den synvinkeln.
 

JL72

Omega
När ska denne mystiske man, med svårt pundartycke för svala dosor och med ett orubbligt Seikopatos....när ska denne upplysne kosmoskatt skaffa en dinka som sätter pöbeln på plats....och så ett ??

image.jpg


En av de hårdaste HK klockorna där ute...

Tydligt exempel på att smaken är som baken; kluven. Den där gör inget för mig. Sval var ordet, sa Bull. Nu är jag förvisso inte Yonsson, men ursprungsinlägget var inget PM ;)

/Johan
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
864070d1351724811-any-thoughts-new-seiko-landmaster-sbdb005-spring-drive-sbdb005.jpg

Liknande modell. Riktigt cool den också. Inte så satans dyr heller. Finns även en helsvart LE-version. Lyset och AR-behandlingen ska enligt uppgift vara helt sjuka på dessa.
 
Space Walk - bisarr sak, gillar den som fan. Om man hade haft större klockbudget är det en grym pjäs, men drömmar är gratis...
 
Topp