Hahahaha alltså de som lever efter sina Teorier och hävdar att detta är "to good to be true" börjar jag nästan tycka synd om... Det visar ju bara hur otroligt osannolikt de finner det att det kommer en "SÖT" TJEJ hit som vill snacka och fråga om klockor!
Hmm nu vet man allafall vilka som är bekväma med tjejer irl och vilka som förmodligen inte har gått ut på sin första date än, och därför fortsätter FÖRUNDRAS över det motsatta könet och nästan deras existens på ett så "heligt ställe" som denna.. Det man aldrig sett, rört vid kommer alltid vara spännande men också skrämmande...
Trust me "boys" ( ej riktad till männen här inne), hade vi vart ute efter annat hade vi förmodligen också haft bilder på nån östeuropeisk tjej som faller de flesta i smaken och hållt all konversation genom PM för att fiska fram det vi vill ha. Men jag börjar märka av en trend att de som "snackar mest konspiration" är också de som känner sig mest "förbisedda", kanske får de ingen like, kanske fick de inte samma hjälp när de var nya, och det har förmodligen satt djupa spår i de..
Sist men inte minst finner jag det lite roligt att de som förmodligen känner sig förbisedda, undanskuffade och hävdar "ugglor i mossen" och slår på djungeltrummor och skriker ut sina åsikter, trots detta fortsätter följa och bevaka tråden.... Just saying
Sist men inte minst, kalla mig gärna KIM om det känns bättre så kan jag anses som både tjej/Kille, valet är upp till var och en..
Nu var jag snäll nog och skrev nästan en bok så de kan gotta sig och leta ännu fler ledtrådar, men tyvärr kan jag av spaningstekniska skäl inte avslöja något mer om mitt "kön"...