Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja på riktigt.. Enligt säljaren är den äkta.. Något jag tyvärr har svårt att avgöra, Hjälp mig om de är så självklart!
Det är sjukt bra att ni säger detta!Den är fusk
Det är sjukt bra att ni säger detta!
Hur kan ni avgöra att den är så självklar fusk?
Tusen tack för hjälpen aquaracer2!
Det är sjukt bra att ni säger detta!
Hur kan ni avgöra att den är så självklar fusk?
Tusen tack för hjälpen aquaracer2!
Inga problem.
Den ser inge bra ut, modellen finns inte ens på riktigt. Det öppna balanshjulet till vänster är typiskt kopior och skräpklockor att ha. Vidare ser den kass ut och har dålig finish.
Eller "chronographe manufacture"Riktigt jäkliga basic tips, kolla gravyr och liknande efter missar. This oirection är en rätt säker indikation. Då behöver man inte ens vända den och kolla den anskrämliga framsidan![]()
Ärligt talat, om du tvekar om denna klocka är äkta eller inte så ska du över huvud taget inte köpa från annat än absolut säkra kanaler. Risken är bara att du blir ett lättlurat offer för bedragare. Och tänk på att det finns betydligt bättre kopior än denna.Ja på riktigt.. Enligt säljaren är den äkta.. Något jag tyvärr har svårt att avgöra, Hjälp mig om de är så självklart!
Hej..
Har lite problem att avgöra äktheten på en Breitling klocka
Se bilder och snälla hjälp mig!
Tänker du på Rolex Oyster Quartz?Haha mer fejk en alla Quartz rolex man ser på stränderna i Turkiet
Oklart.. jag gör detsamma, vet inte heller varför?Varför klickar jag in mig på dessa trådar?
55-1. Var ju en äkta sub uppe nyss.Oklart.. jag gör detsamma, vet inte heller varför?
Någon som har koll på ställningen?
Dvs av alla dessa Fejk vs. Äkta trådar, hur många fejks och hur många korrekta?
Jag gissar ca 56-0 (ytd)
Helt klart äkta. Köp den!Hej..
Har lite problem att avgöra äktheten på en Breitling klocka
Se bilder och snälla hjälp mig!